به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۳۲۹۵۱۸

نیم فصل لیگ برتر پیش از آغاز جام جهانی

گروه ورزشی: امیر حسین روشنک، مسئول برگزاری بازی های جام حذفی در خصوص برگزاری این بازی ها در ماه مبارک رمضان توضیح داد و اذعان کرد این برنامه توصیه اسکوچیچ به سازمان لیگ نبوده است.
نیم فصل لیگ برتر پیش از آغاز جام جهانی
او که در این باره با رادیو تهران صحبت می‌کرد، در خصوص برگزاری بازی های جام حذفی در ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به تغییراتی که در دو ماه گذشته در تقویم لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفت و قرار شد مرحله گروهی این مسابقات جلوتر برگزار شد به این دلیل که سپاهان و فولاد هم از جام حذفی کنار رفته بودند، تصمیم گرفتیم  در این تاریخ مراحل باقی مانده این جام را برگزار کنیم.
وی درمورد اینکه آیا موضوع پیشنهاد اسکوچیچ بوده است؟ پاسخ داد: خیر. تصمیم خود ما بود و نیازی نبود چنین پیشنهادی شود. به این دلیل که نمی‌توانستیم در این مقطع لیگ را بدون حضور دو تیم آسیایی برگزار کنیم، بهترین فرصت بود مراحل یک چهارم، نیمه نهایی و فینال را برگزار کنیم و پس از اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان در موعد مقرر هفته‌های باقی‌مانده لیگ را هم به اتمام برسانیم. از سویی به دلیل برگزار نشدن لیگ در ماه رمضان با فشردگی بازی‌ها مواجه نیستیم. پرسپولیس پس از بازی امروزش با هوادار ۲۰ فروردین با آلومینیوم اراک در جام حذفی بازی ‌می‌کند. سایر تیم‌ها هم به همین صورت. فشردگی خاصی نداریم و مراحل نیمه نهایی و فینال هم با فواصل زمانی مناسبی برگزار می‌شود.
گفتنی است 6 هفته پایانی لیگ برتر هم بعد از بازگشت سپاهان و فولاد از لیگ قهرمانان آسیا بعد از ماه مبارک رمضان دنبال می شود. سازمان لیگ در تلاش است لیگ برتر را این فصل حداکثر اواسط خرداد ماه به پایان ببرد و برای فصل تقویم بازی های لیگ برتر را به گذشته برگرداند. یعنی شروع لیگ برتر از اواخر مرداد ماه. هدف سازمان لیگ این است که همزمان با شروع جام جهانی تعطیلات نیم فصل لیگ برتر را آغاز کند.
برچسب ها: جام حذفی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها