به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : ۳۳۰۶۶۸

رئال‌مادرید یا سیتی؛ این بمب کجا منفجر می‌شود؟

گروه ورزشی: خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار مطرح مارکا، مدعی شد دو باشگاه رئال مادرید و منچسترسیتی همچنان در انتظار تصمیم ارلینگ هالند هستند.
رئال‌مادرید یا سیتی؛ این بمب کجا منفجر می‌شود؟
درخشش ارلینگ هالند در پیراهن دورتموند در ماه‌های اخیر باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی شرایط این بازیکن را زیر نظر داشته و به دنبال ارائه پیشنهاد برای جذب او باشند. بند فسخ 75 میلیون یورویی هالند همه چیز را برای جدایی او فراهم کرده است.
قرار است تا پیش از پایان ماه آوریل(بیست روز پیش رو)، هالند تصمیم نهایی در مورد مقصد بعدی خود را اعلام کند. جدایی او از دورتموند تقریبا قطعی است و در حال حاضر سیتی و رئال بیشترین شانس را برای جذب او دارند؛ هرچند نباید پی‌اس‌جی و بارسلونا را نیز فراموش کرد.



در حالی‌که از رئال به‌عنوان محتمل ترین مقصد برای ارلینگ هالند یاد می‌شد اخیراً برخی رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند که سیتی به این انتقال خوش‌بین بوده و پیشرفت قابل توجهی نیز در راه جذب این بازیکن داشته است.
با وجود تمام این شایعات خوزه فلکس دیاز، خبرنگار مارکا، تاکید کرده که این ستاره نروژی هنوز هیچ تصمیمی درباره تیم بعدی خود اتخاذ نکرده است. دیاز در این باره می‌گوید: "رئال مادرید و منچسترسیتی هر دو منتظر تصمیم هالند هستند. او چیزی به کسی نگفته و تصمیمی هم نگرفته است. پول برایش مهم نیست، او بهترین پروژه را انتخاب می کند‌."
برچسب ها: ارلینگ هالند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها