به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۳۳۰۸۱۲

چرا سپاهانی‌ها فرصت سوزی می‌کنند؟

چرا سپاهانی‌ها فرصت سوزی می‌کنند؟
گروه ورزشی: دروازه‌بان پیشین سپاهان می‌گوید گلزنی، بیش‌تر به مسائل روانی تیم برمی‌گردد.به گزارش ایسنا، عباس محمدی  درباره وضعیت سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:‌ در این رقابت‌ها همه چیز فرق دارد. تا آن‌جا که می‌شود نباید ببازید چون یک امتیاز هم در روزهای آخر بسیار تاثیرگذار است. هر چه بازی‌ها می‌گذرد شرایط سخت‌تر هم می‌شود و امتیازتی که یک تیم در روزهای اول جمع می‌کند در روزهای‌ آخر بسیار به درد می‌خورد.
 
او ادامه داد: سپاهانی‌ها فعلا صدرنشین هستند اما ای کاش بازی را نمی‌باختند. اگر بتوانند بازی بعدی را با پیروزی پشت سر بگذارند شرایط بهتری برای ادامه مسابقات به دست خواهند آورد. سپاهان امسال از گروهش صعود می‌کند و مشکلی نخواهند داشت. برد روز اول به آن‌ها بسیار روحیه داد. شانس خوبی برای پیروزی در دیدار دوم داشتند اما موفق نبودند. اگر در بازی‌های پیش رو امتیاز ندهد کار راحتی برای صعود خواهد داشت.

دروازه‌بان پیشین سپاهان بیان کرد: محرم نویدکیا بازیکنی بوده که همیشه ذهنیت هجومی داشته و اکنون هم تاکتیکش مشخص است. اگر در خط دفاعی هماهنگ‌تر کار کنند وضعیت بهتری پیدا خواهند کرد. سپاهان روی دفاع تیمی باد بیش‌تر کار کند. همه درباره مشکلات سپاهان در خط دفاع صحبت می‌کنند اما یک تیم خوب با هم دفاع می‌کنند و باید روی دفاع تیمی کار کنند.

وی گفت: گلزنی و تمام کردن، بیش‌تر به مسائل روانی تیم برمی‌گردد. وقتی تیمی نمی‌تواند فرصت‌هایش را تبدیل به گل کند یعنی این‌که تمرکز ندارند. باید بتوانند تیم را از این وضعیت سخت روانی خارج کنند، بیش‌تر مشکلات سپاهانی‌ها حل می‌شود. باید انرژی مثبت به مهاجمان وارد شود تا بتوانند کار را تمام کنند. سپاهانی‌ها در زمین همه کار می‌کنند اما در گلزنی مشکل دارند.
برچسب ها: سپاهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها