به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۳۳۱۳۵۲

امباپه نزدیک‌تر از همیشه به جدایی از PSG

گروه ورزشی: خبری از کیلیان امباپه در تصاویر منتشر شده از توافق پی‌اس‌جی با اسپانسر جدید نیست.
امباپه نزدیک‌تر از همیشه به جدایی از PSG
دیگر چیزی تا پایان فصل و اتمام قرارداد کیلیان امباپه با پی‌اس‌جی نمانده و بسیاری معتقدند او راهی رئال خواهد شد. امباپه تابستان گذشته رسما درخواست جدایی و انتقال به رئال را کرده بود ولی سران پی‌اس‌جی به آن پاسخ رد دادند. دو پیشنهاد 180 و 200 میلیون یورویی رئال نیز بی پاسخ ماند.

 
امباپه اما هفته پیش گفته بود که حالا پارامترهایی جدید به میان آمده‌اند و شاید حتی قراردادش با پی‌اس‌جی را تمدید کند. او سپس یک‌شنبه شب گفت که دیگر در مورد آینده‌اش صحبت نخواهد کرد:« بارها به این سوال پاسخ داده‌ام. می‌خواهم بگویم که دیگر تا پایان فصل در مورد آینده‌ام صحبت نخواهم کرد. فصل که تمام شود از تصمیمم مطلع خواهید شد. تا آن زمان همه تمرکزم روی بازی‌های باقی‌مانده خواهد بود.»

 
امروز باشگاه پی‌اس‌جی رسما از توافقش با کمپانی تولید کفش ورزشی " GOAT" خبر داد. نام این کمپانی از این پس روی آستین‌های پیراهن پی‌اس‌جی حک خواهد شد و جالب اینکه در تصاویر منتشر شده باشگاه، اثری از کیلیان امباپه دیده نمی‌شود. لیونل مسی، نیمار، مارکو وراتی، کیمپمبه و اشرف حکیمی در تصویر به‌چشم می‌خورند ولی خبری از ستاره فرانسوی نیست تا مشخص شود او بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیده و آینده‌اش مبهم‌تر از همیشه است.
‌این اتفاق بیش از همه رئالی‌ها را خوشحال کرده و در رسانه‌های اسپانیایی هم به‌عنوان نشانه‌ای دیگر از انتقال امباپه به باشگاه مادریدی تعبیر شده است.
برچسب ها: کیلیان امباپه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها