به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۳۳۱۴۹۵

طرح پیراهن فصل بعد بایرن لو رفت

گروه ورزشی: از طرح پیراهن فصل آینده بایرن مونیخ رونمایی شد.
طرح پیراهن فصل بعد بایرن لو رفت
یکی از جذابیت های هر فصل برای هواداران فوتبال به پیراهن تیم های مورد علاقه‌شان بر می گردد. هر چقدر که به پایان فصل نزدیک می شویم رونمایی از طرح پیراهن های فصل آینده تیم های مطرح اروپایی نیز افزایش پیدا می‌کند.
معمولاً سایت فوتی هدلاینز از طرح پیراهن های تیم‌های اروپایی رونمایی می کند و حالا این کار در رابطه با باشگاه بایرن‌مونیخ انجام شده است. در فاصله چند ماه تا پایان فصل طرح لباس بایرن مونیخ برای فصل 23-2022 لو رفته است.
مطابق هر ساله رنگ غالب پیراهن بایرن مونیخ برای فصل آینده قرمز است. همچنین خطوط سفید رنگی به شکل افقی و با فاصله های کم روی این پیراهن نقش بسته است.




مانند سال‌های گذشته کمپانی معروف آدیداس لباس‌های بایرن مونیخ را طراحی کرده و نام Telekom نیز به عنوان اسپانسر باشگاه روی این پیراهن نقش بسته است. 
در مجموع، 21 خط سفید رنگ جلوی پیراهن وجود دارد. با این حال هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه این طرح چه چیزی را نشان می دهد وجود ندارد، اما ممکن است مربوط به جام های باشگاه باشد.


گفتنی است از پیراهن اول فصل آینده بایرن مونیخ در ماه می به شکل رسمی رونمایی خواهد شد. همچنین قرار است این باشگاه در آخرین بازی فصل خود که 8 می برگزار می‌شود از این پیراهن برابر اشتوتگارت استفاده کند.
برچسب ها: بایرن مونیخ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها