به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۳۳۱۴۹۰

بایرن مونیخ جانشین لواندوفسکی را انتخاب کرد

گروه ورزشی: بایرن مونیخ می داند که روبرت لواندوفسکی ممکن است از تمدید قرارداد خودداری کند و به همین دلیل گزینه های جانشینی او را تحت بررسی دارد.
بایرن مونیخ جانشین لواندوفسکی را انتخاب کرد
قرارداد روبرت لواندوفسکی با باشگاه بایرن مونیخ در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد این بازیکن با این باشگاه به گوش نرسیده است.  او تنها تا ژوئن 2023 قرارداد دارد و اینکه هنوز توافقی حاصل نشده دلخوری ستاره لهستانی را به دنبال داشته است. اخبار و شایعات زیادی در مورد مذاکرات او با بارسا شنیده می‌شود.
بسیاری از رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی در روزهای گذشته از توافق این ستاره لهستانی با مدیران باشگاه بارسلونا برای انتقال به این تیم در پایان فصل جاری خبر داده بودند. 

 
علی رغم همه شایعات اما سران بایرن اصرار دارند که لواندوفسکی را حفظ خواهند کرد و او قطعا فصل بعد نیز برای این باشگاه بازی خواهد کرد. برخی منابع حتی خبر از مذاکرات قریب الوقوع برای تمدید دو ساله با ستاره لهستانی خبر داده اند.
هدف اول بایرن تمدید با لواندوفسکی است ولی همه احتمالات ممکن را نیز در نظر گرفته است. طبق ادعای اسپورت 1 آلمان، بایرن قصد دارد برای جذب پدیده اروگوئه ای این فصل بنفیکا "داروین نونیز"، وارد عمل شود. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن 15 مارس گذشته در آمستردام حضور داشت تا بازی بنفیکا برابر آژاکس را از نزدیک تماشا کند. 


 
مدیر ورزشی بایرن به شدت تحت تاثیر بازی نونیز قرار گرفته و به این نتیجه رسیده است که او می تواند جانشین مناسبی برای لواندوفسکی باشد. ستاره لهستانی حتی اگر تمدید کند نیز حداکثر تا دو سال دیگر می تواند کیفیت کنونی خود را حفظ کند و بایرن باید به دنبال جانشینی برای او باشد.
 مشکل اما درخواست مالی بنفیکاست. باشگاه شهر لیسبون 80 میلیون یورو روی بازیکن قیمت گذاشته در حالی که بند فسخ او نیز 150 میلیون یورو است. نونیز تا 2025 با بنفیکا قرارداد دارد. گزینه های دیگر بایرن، پاتریک شیک،مهاجم چک تبار لورکوزن و ساشا کالادزیچ مهاجم اشتوتگارت هستند.
نونیز اخیرا در واکنش به شایعات جدایی اش گفته بود که تا پایان فصل در این مورد حرف نخواهد زد.
برچسب ها: بایرن مونیخ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها