به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۳۳۱۹۶۰

بایرن پیش چشم رقیب دیرینه جشن قهرمانی می‌گیرد

گروه ورزشی: بایرن مونیخ امیدوار به برگزاری جشن قهرمانی بوندسلیگا بعد از دیدار مقابل دورتموند است.
بایرن پیش چشم رقیب دیرینه جشن قهرمانی می‌گیرد
هفته گذشته بایرن مونیخ دچار شوک بزرگی شد و با قبول شکست در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل ویارئال، از صعود به مرحله نیمه نهایی این فصل لیگ قهرمانان باز ماند. همچنین آنها در اوایل فصل با جام حذفی آلمان نیز وداع کرده بودند و بدین ترتیب یولیان ناگلزمان در اولین فصل حضور روی نیمکت بایرن مونیخ فقط موفق به فتح بوندسلیگا خواهد شد. اگر بایرن مونیخ در مسابقه امروز خود برابر آرمینیا بیله‌فلد پیروز شود، می‌تواند در شرایطی قرار بگیرد که در هفته بعدی عنوان قهرمان این فصل را از آن خود کند. 

در واقع تیم تحت هدایت یولیان ناگلزمان می تواند دهمین قهرمانی متوالی بوندسلیگا را در بازی خانگی هفته آتی خود در مقابل بوروسیا دورتموند کسب کند. احتمالا رخ دادن این اتفاق برابر رقیب دیرینه برای هواداران بایرن مونیخ از اهمیت بالایی برخوردار بوده و شیرینی کسب یک عنوان قهرمانی متوالی دیگر را برای آنها دوچندان خواهد کرد.
بایرن مونیخ تا اینجای فصل موفق به کسب با 69 امتیاز از 29 بازی شده و این بهترین فصل بوندسلیگایی باواریایی ها را از فصل 2017/18 تاکنون بوده است. اما این نتایج خوب در لیگ داخلی نیز باعث رضایت کامل هواداران و هئیت مدیره بایرن مونیخ نخواهد شد. قهرمانی در بوندسلیگا تبدیل به عادت دائمی این باشگاه در سال های اخیر شده و این موفقیت در لیگ قهرمانان است که یک فصل درخشان را برای بایرن مونیخ رقم خواهد زد. حذف از لیگ قهرمانان در شرایطی رقم خورد که به نظر می رسید رویارویی با ویارئال بهترین قرعه ممکن برای بایرن مونیخ است، اما در زمین اتفاق دیگری رخ داد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها