به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۳۳۵۴۴۵
آنها باید ده میلیارد تومان بدهند؛

شهرخودرو: از انتشار اسناد پرسپولیس استقبال می‌کنیم!

گروه ورزشی: مدیررسانه شهرخودرو می‌گوید هیچ توافقی بین این باشگاه و پرسپولیس انجام نشده است.
شهرخودرو: از انتشار اسناد پرسپولیس استقبال می‌کنیم!
در حاشیه نشست خبری داوود سیدعباسی، مدیر رسانه شهرخودرو در مورد طلب این باشگاه از پرسپولیس بابت رضایت نامه یحیی گل‌محمدی توضیح داد: در یکی دو روز گذشته مطالب مختلفی درباره طلب باشگاه شهرخودرو از پرسپولیس در رسانه ها شدت گرفته و دست به دست می‌شود. من می‌خواهم عنوان کنم فصای مجازی و رسانه ها جای مناسبی برای حل و فصل کردن پرونده شهرخودرو در خصوص طلب از پرسپولیس نیست. به دوستان‌مان در باشگاه پرسپولیس توصیه می‌کنم که به جای گشت و گذار در فضای مجازی و رسانه ها و بیانیه نوشتن این موضوع را در دنیای حقیقی حل کنند. تشریف بیاورند با مدیران و هیئت مدیره باشگاه ما جلسه بگذارند و این موضوع را در دنیای حقیقی حل کنند.
وی افزود: روابط عمومی باشگاه پرسپولیس مطلبی را عنوان کرده بود مبنی بر اینکه سه میلیارد تومان پول به باشگاه شهرخودرو داده است و پیرو صحبت هایشان با حالت تهدید آمیز اعلام کرده بودند اگر لازم باشد اسناد مربوط به آن را هم رسانه ای می‌کنند. باشگاه شهرخودرو اگر سه میلیارد از پرسپولیس گرفته از انتشار این اسناد استقبال می‌کند. مبلغی که باشگاه پرسپولیس به شهرخودرو پرداخت کرده علی‌رغم توافقی ده میلیاردی، تا الان ۲/۵ میلیارد بوده و اگر سه میلیارد داده‌اند ما هم استقبال می‌کنیم و منتظریم که اسناد مربوط به آن را رسانه ای ‌کنند.
او در مورد آینده این ماجرا گفت: سوالی که از باشگاه شهرخودرو در خصوص پرونده پرسپولیس مطرح می‌شود این است که هیچ توافقی با باشگاه پرسپولیس تا این لحظه انجام نشده و توافق منوط بر پرداخت کامل این ۱۰ ميليارد است. تا زمانی که باشگاه پرسپولیس به تعهداتش در خصوص این بدهی عمل نکند، ما هیچ توافقی را به رسمیت نمی‌شناسیم و باشگاه شهرخودرو این حق رها دارد که از هر طریقی برای وصول این طلب اقدام کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها