به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۴۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۶ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۳۳۵۵۸

درخواست‌از روحانی برای پیگیری‌وضع تاجزاده

گروه سياسي: بیش از ۲۵۰ فعال سیاسی و اجتماعی در نامه‌اي به حسن روحانی، رئیس جمهور خواستار پیگیری وضعیت مصطفی تاج زاده شدند.
درخواست‌از روحانی برای پیگیری‌وضع تاجزاده
در بخشي از این نامه تاکید شده است: مردمی که به شما رای داده‎اند به دنبال به دست آوردن مطالبات خود هستند. این مردم با امید به شما رای داده و در مراحل مختلف از شما حمایت کرده‎اند اما این حمایت ابدی و بی قید و شرط نیست. ما در کنار حمایت از روش‎ها و رفتارهای صحیح، همچنان خواهان اجرای وعده‎های انتخاباتی شما هستیم. فرصت‎های اعتماد سازی محدود هستند و حال نوبت شماست که پاسخگوی اعتماد مردم و حامیان سرشناس خود باشید زیرا اگر... افرادی مانند تاجزاده نبودند قطعا انتخابات۲۴‌خرداد ۱۳۹۲ به گونه‌اي دیگر رقم می‎خورد.

این نامه یادآور شده است: مصطفی تاج زاده.....بیش از چهار سال است که دوران زندان خود را سپری می‎کند. چهل ماه روزه‎داری در کنار بیماری‎های جسمی و شرایط بسیار سخت و غیرمتعارف زندان، نگرانی‎های بسیاری را در مورد سلامتی ایشان به وجود آورده است. متاسفانه طی روزهای گذشته وضعیت ایشان رو به وخامت گذاشته و نیاز جدی به پیگیری امور درمانی در خارج از زندان دارند. شرایط ....نگهداری ایشان در زندان قطعا به وخیم‎تر شدن وضعیت ایشان مي‌انجامد...