به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۳۳۶۴۱۸
رونالدینیو:

در فینال لیورپولی‌ام؛ PSG با مسی هم خوشحال نیست؟

گروه ورزشی: رونالدینیو در مصاحبه با رادیو مونته کارلو، موضع خود در فینال لیگ قهرمانان را مشخص کرد و به مدیران پی اس جی هم هشدارهایی داد.
در فینال لیورپولی‌ام؛ PSG با مسی هم خوشحال نیست؟
رونالدینیو نیز مثل همه فوتبال دوستان دنیا منتظر رسیدن روز بازی فینال لیگ قهرمانان است(7 خرداد). در پاریس دو تیم رئال و لیورپول برابر هم قرار خواهند گرفت تا قهرمان جدید اروپا مشخص شود. رئال در مراحل حذفی لیگ قهرمانان توانست پی اس جی، چلسی و سیتی را حذف کند ولی لیورپول رقبایی ساده تر پیش رو داشت و با کنار زدن اینتر، بنفیکا و ویارئال به فینال رسیده است.

رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل در مصاحبه با رادیو "RMC" و در مورد بازی فینال لیگ قهرمانان گفت:« بازی بین دو تیم خوب برگزار می شود. هر دو تیم بازیکنانی بزرگ و باکیفیت دارند و برای شان بهترین ها را آرزو می کنک. رئال واقعا تیم خوبی است و در مراحل حذفی فوق العاده کار کرد اما همه می دانید که من بارسا را دوست دارم و به همین دلیل در فینال هوادار لیورپول هستم.»

 
رونالدینیو که سابقه بازی برای پی اس جی را دارد، در مورد شایعات تحولات گسترده در این تیم برای فصل بعد گفت:« از شنیدن این خبر تعجب می کنم. پی اس جی همین حالا بهترین ها را در اختیار دارد. (با خنده)قصد دارند بهترین ها را واگذار کنند و بدترین ها را بخرند؟ معتقدم پی اس جی الان بیشتر از هر چیزی به ثبات نیاز دارد. بازیکنان جدید نیاز به زمان دارند و پس از یک سالی که صرف وفق پیدا کردن با محیط جدید کردند، می توان انتظار داشت که فصل بعد از هر نظر بهتر کار کنند.»

 
انتقادات شدید هواداران از نیمار:« نیمار از بهترین های دنیاست و بدشانس بود که بازهم دچار مصدومیت شد. وقتی نیمار 100 درصد آماده باشد، بازیکنی واقعا خاص و مهارنشدنی است. اگر پی اس جی با داشتن نیمار، مسی، دی ماریا و.... خوشحال نیست، با کدام بازیکنان خوشحال خواهد بود؟»
برچسب ها: رونالدینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها