به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : ۳۳۷۸۸۵
ادعای تله فوت

پاسخ منفی زیدان؛ مربی PSG نمی‌شوم

گروه ورزشی: تله فوت خبر از پاسخ منفی زین الدین زیدان به پیشنهاد جانشینی مائوریسیو پوچتینو در پی اس جی را داد.
پاسخ منفی زیدان؛ مربی PSG نمی‌شوم
مائوریسو پوچتینو علی رغم کسب قهرمانی لیگ فرانسه با پی اس جی، شانس زیادی برای ادامه کار در این باشگاه ندارد.  به خصوص دو ناکامی متوالی در لیگ قهرمانان، صبر مدیران پی اس جی را لبریز کرده و به دنبال جانشین برای سرمربی آرژانتینی هستند.



طبق ادعای رسانه های فرانسوی، پی اس جی قصد داشت تا در ژانویه 2022 با پوچتینو قطع همکاری کند ولی پاسخ منفی فوری زیدان مانع این تصمیم شد. زیزو حاضر نشد جانشین پوچتینو شود و باشگاه پاریسی ترجیح داد تا پایان فصل صبر کند.
طبق ادعای تله فوت، زیدان یک بار دیگر به پی اس جی پاسخ منفی داده و در تماس با امیر قطر گفته است که تمایلی برای هدایت باشگاه پاریسی ندارد. او ترجیح می دهد جانشین دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه شود؛ ضمن اینکه علاقه شدید او به مارسی، رقیب مستقیم پی اس جی، یکی دیگر از دلایل پاسخ منفی زیزو بوده است.


 
رادیو مونته کارلو اما ادعایی دیگر مطرح کرده مبنی بر اینکه امیر قطر اخیرا با زیدان تماس گرفته و به وی اطلاع داده است که گزینه شماره یک پی اس جی برای فصل بعد است و زیزو بر خلاف ژانویه، این بار بلافاصله پاسخ رد نداده و درخواست زمانی بیشتر برای تصمیم گیری کرده است. این منبع گزارش داده است که رسیدن به توافق همچنان دور است ولی زیزو هنوز پاسخ منفی نداده و منتظر مشخص شدن وضعیت دشان و تیم ملی فرانسه است.
برچسب ها: زین الدین زیدان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها