به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : ۳۳۷۸۹۷
هجوم دیوانه وار به داخل زمین و تداعی یک خاطره؛

هواداران سیتی جشن قهرمانی را مختل کردند!

گروه ورزشی: سوت پایان بازی سیتی و استون ویلا که زده شد، شاهد هجوم دیوانه وار تماشاگران به داخل زمین بودیم.
هواداران سیتی جشن قهرمانی را مختل کردند!
قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس به هیجان انگیزترین شکل ممکن مشخص شد. سیتی که یک امتیاز بیشتر از لیورپول دشت، امشب در هفته پایانی با دو گل از استون ویلا عقب افتاد تا هوادارانش را که برای برپایی جشن قهرمانی آمده بودند، شوکه کند.
شاگردان گواردیولا اما خیال تقدیم قهرمانی به لیورپول را نداشتند. آنها در نیمه دوم و در عرض 10 دقیقه سه بار دروازه حریف را باز کردند تا با رقم زدن کامبکی رویایی، فاتح لیگ جزیره شوند.

هواداران سیتی که در طول 90 دقیقه، فشار و استرس بسیار بالایی تحمل کرده بودند، بلافاصله پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، دیوانه وار به سمت زمین بازی هجوم بردند تا صحنه‌هایی مشابه بازی با QPR را شاهد باشیم. در این لحظات، نیروهای امنیتی حاضر در ورزشگاه بلافاصله وارد عمل شده و به‌سختی توانستند بازیکنان را از میان خیل عظیم هوادارانی که داخل زمین ریخته بودند، به رختکن برسانند.
با توجه به اینکه در جو یاد شده، برگزاری جشن قهرمانی میسر نبود، مسئولان برگزاری بازی از هواداران خواستند تا زمین را ترک کرده و به سکوها برگردند. این درخواست از بلندگوها پخش شد و روی اسکوربورد ورزشگاه نقش بست تا هر چه زودتر با بازگشت آرامش به ورزشگاه، جشن قهرمانی شروع شود.




هواداران سیتی در هجوم به داخل زمین حتی تیر دروازه را هم شکستند که در نوع خود اتفاقی بسیار عجیب و غیرمعمول بود.
برچسب ها: منچستر سیتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها