به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۳۳۸۰۲۶

دو طرفدار منچسترسیتی به دادگاه احضار شدند

دو طرفدار منچسترسیتی به دادگاه احضار شدند
گروه ورزشی: پس از قهرمانی در لیگ برتر، هواداران در استادیوم اتحاد هجوم آوردند و دروازه بان استون ویلا در آن جشن گرفتار شد.به گزارش ایلنا، پلیس منچستر اعلام کرد که دو هوادار منچسترسیتی پس از تهاجم به زمین که همراه با قهرمانی هیجان انگیز تیم پپ گواردیولا در لیگ برتر بود، متهم شده اند.

پلیس منچستر در بیانیه‌ای در وب‌سایت رسمی این سازمان اعلام کرد: "پس از بازی دیروز منچسترسیتی با استون ویلا در لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد، دو هوادار فوتبال متهم شدند.فیلیپ ماکسول، از آنزیو رو، به پرتاب یک موشک (آتش‌‌زا) به زمین متهم شده است و در 23 می 2022 در دادگاه قضایی منچستر و سالفورد حاضر خواهد شد.
پل کولبریج، اهل وایت گیت درایو، سالفورد، به دلیل حضور در زمین متهم شده است و در 7 ژوئن 2022 در دادگاه قضایی منچستر و سالفورد حاضر خواهد شد. هر دو قبل از حضور در دادگاه وثیقه گذاشته شده اند.تحقیقات در مورد حمله گزارش شده به یک بازیکن در زمین پس از سوت پایان با افسرانی که با همکاری هر دو باشگاه فوتبال کار می کنند، ادامه دارد."
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها