به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۳۳۹۲۸۴
تیم کلوپ آماج انتقادهای تند و تیز اسطوره آلمانی

تندترین انتقاد از تیاگو: بیش از حد بزرگ شده

گروه ورزشی: دیتمار هامان اسطوره آلمانی لیورپول از تیاگو، ستاره این تیم به دلیل نمایش ضعیف در مقابل رئال مادرید به‌شدت انتقاد کرد.
تندترین انتقاد از تیاگو: بیش از حد بزرگ شده
تیاگو ستاره اسپانیایی لیورپول در آستانه فینال لیگ قهرمانان در پاریس هواداران قرمزها را به‌شدت نگران کرده بود. آسیب‌دیدگی تیاگو از ناحیه تاندون آشیل باعث شد کادر فنی ابتدا اعلام کند که او احتمالا قادر به حضور در میدان نخواهد بود. مشکل تیاگو به حدی بود که گزارش شد در جریان تمرین‌های قبل از بازی پای او بی‌حس شده است.
اما در همان تمرین چیزی نگذشت که تیاگو احساس کرد وضعیت بهتری دارد و حتی شروع به تمرین و گرم کردن با دیگر بازیکنان تیم کرد. درحالی‌که هواداران لیورپول از رسیدن تیاگو به بازی خوشحال بودند او در جریان مسابقه در پاریس نمایش ضعیفی داشت و در دقیقه 77 تعویض شد. تیاگو به دلیل عملکرد ضعیف خود با انتقادهای بسیاری مواجه شد ولی یکی از تندترین انتقادها به او توسط دیتمار هامان اسطوره آلمانی لیورپول انجام شد.
هامان: تیاگو بیش از حد، قدر دیده است
هامان در یادداشتی برای اسکای تنها به انتقاد از عملکرد تیاگو در بازی فینال بسنده نکرد بلکه کل ارزش او به‌عنوان فوتبالیست را زیر سوال برد. هامان درباره تیاگو نوشت:" معتقدم تیاگو در فوتبال اروپا خیلی بیشتر از آنچه حقش باشد قدر دیده است". اسطوره لیورپول در ادامه می‌گوید متوجه نمی‌شود که دلیل این همه تعریف و تمجید از این فوتبالیست اسپانیایی چیست.

لیورپول طراح بازی ندارد
هامان در ادامه یادداشت خود نوشت:" وقتی اوضاع خوب است و تیم درصد مالکیت بالایی دارد تیاگو بازیکن خوبی است. ولی وقتی شرایط سخت می‌شود از او چیزی نمی‌بینید".
هامان معتقد است ستاره اسپانیایی لیورپول بازیکنی نیست که بتواند در لحظات حساس خود را به بازی تحمیل کند و در طراحی بازی تیمش نقش داشته باشد. هامان در ادامه انتقادهایش می‌گوید لیورپول باید دست به نوسازی در ترکیب تیم بزند چرا که علاوه بر تیاگو، نبی کیتا و کاپیتان جردن هندرسون هم توانایی طراحی بازی را ندارند.
هامان در این‌باره نوشت:" کیتا هم مایه ناامیدی است. هندرسون هم نقش یک کارگر را دارد. لیورپول به بازیکنی احتیاج دارد که بتواند در زمین عامل برتری تیم بشود و چیزی فراتر از نقش‌های عادی را به‌عهده بگیرد".
برچسب ها: ليورپول
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها