به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۳۳۹۹۹۴

کشتی‌های تفریحی پوتین هم تحریم شد

کشتی‌های تفریحی پوتین هم تحریم شد
گروه بین الملل: در دوره تازه تحریم‌های آمریکا علیه روسیه، کاخ سفید خبر داد که چهار کشتی تفریحی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نیز تحریم شده‌اند.
یکی از این دو کشتی با پرچم روسیه و دیگری با پرچم جزایر کیمن حرکت می‌کرده است.وزارت دارایی آمریکا گفته  پوتین در این دو کشتی سفرهای متعددی داشته و از جمله در سال ۲۰۲۱ با الکساندر لوکاشنکو، رهبر بلاروس که به فساد جدی متهم است به دریای سیاه رفته است.دو کشتی تفریحی دیگر نیز توسط وزارت دارایی آمریکا شناسایی شده که به  پوتین "مرتبط" شناخته شده‌اند.
سیستم مالی روسیه در آخرین روزهای ماه فوریه امسال و بعد از حمله به اوکراین هدف تحریم‌‌هایی قرار گرفت که پله به پله هنوز ادامه دارند.
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا گفته است تحریم‌های تازه با این هدف طراحی شده‌اند که جلوی بهره مندی اولگیارش‌های روس از جمله ولادیمیر پوتین را از اموال و دارایی‌های مجللشان در اطراف جهان بگیرد.وزارت دارایی آمریکا متحدان پوتین را هم تحریم کرده است.یکی از این افراد سرگئی پاولویچ، یکی از دوستان نزدیک رهبر روسیه معرفی شده که مدیریت اموال و دارایی‌های  پوتین را در خارج از خاک روسیه بر عهده دارد.تحریمی هم یوری سلیوسار رئیس یک شرکت دولتی را هدف گرفته که تامین کننده بزرگ یگان هوایی روسیه در جنگ با اوکراین است.

 
برچسب ها: ولادیمیر پوتین
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها