به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۲
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۳۴۰۸۲۲

دانلود سریال یاغی قسمت 4 چهارم کامل رایگان (قسمت جدید یاغی) تیک فیلم

گروه فیلم و سریال:دانلود سریال یاغی قسمت 4 چهارم کامل تماشای پخش آنلاین رایگان نیم بها، دانلود قسمت جدید سریال یاغی، زمان پخش سریال یاغی قسمت 4 چهارم، قسمت 4 سریال یاغی کی پخش میشه؟ دانلود سریال یاغی تیک فیلم، فیلیمو، ویدائو، آپارات، نماشا، تلگرام، برای دانلود قسمت 4 چهارم سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت با هنرمندی پارسا پیروزفر علی شادمان و ... لینک های دانلود سایت تیک فیلم در پایین مطلب مراجعه کنید.
دانلود سریال یاغی قسمت 4 چهارم
دانلود سریال یاغی قسمت 4 چهارم
دانلود سریال یاغی قسمت 4 چهارم
به گزارش بهارنیوز به نقل از سایت تیک فیلم (tik-film.com) سریال یاغی، یک سریال ایرانی در ژانر اجتماعی، جنایی، درام، رازآلود به کارگردانی محمد کارت و با هنرمندی پارسا پیروزفر، علی شادمان، امیر جعفری، طناز طباطبایی، فرهاد اصلانی و ... در سال 1401 ساخته شده است. قسمت جدید سریال یاغی هر هفته روز های پنجشنبه ساعت 8 صبح در سایت تیک فیلم منتشر می شود و قابل تماشا و دانلود است. 

───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────
برای دانلود قسمت 4 چهارم سریال یاغی روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود سریال یاغی قسمت 4 چهارم
تمام قسمت های سریال یاغی: مراجعه به سایت تیک فیلم tik-film.com
───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────
قسمت 4 چهارم سریال یاغی کی پخش میشه؟
قسمت چهارم سریال جذاب و دیدنی یاغی به کارگردانی محمد کارت روز پنجشنبه 19 خرداد ساعت 8 صبح از وب سایت تیک فیلم پخش می شود. شما میتوانید با مراجعه به تیک فیلم قسمت چهارم یاغی را با کیفیت 4K,1080, 720, 480 دانلود و تماشا کنید. همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه سریال یاغی تمامی قسمت های این سریال را مشاهده و دانلود کنید.

داستان سریال یاغی قسمت 4 چهارم
به گزارش بخش سریال تیک فیلم, در قسمت سوم سریال یاغی دیدیم که جاوید مستاصل و سرخورده از مهاجرت ابرا به آلمان به دنبال راهی برای به دست آوردن پول و اعتبار برای بازگشتن پیش عشق خود, ابرا است. در همین حین با بهمن(پارسا پیروزفر) که یک فرد با نفوذ صاحب باشگاه کشتی است و طلا همسرش آشنا می شویم, جاوید با دنبال کردن رد پاهای حمید, کشتی گیری که با گاوبندی جاوید را در کشتی خاکی شکست داده بود و قرار بود به اردوی تیم ملی برسد, باشگاه بهمن را پیدا میکند و با اصرار و التماس یک مسابقه با حمید برای خود دست و پا میکند. جاوید حمید را شکست میدهد و جای خود را در باشگاه کشتی بهمن باز میکند, غافل از آنکه این کار باعث جار و جنجال در محل زندگی اش می شود. علی آقا, برادر حمید با دار و دسته اش به دنبال جاوید هستند و قسمت سوم در هنگام تعقیب و گریز و قرار جاوید از دست خلافکار های محله اش به پایان می رسد. باید دید در قسمت چهارم سریال یاغی چه اتفاق هایی رخ خواهد داد…

دانلود سریال جادوگر قسمت 5 پنجم
دانلود سریال جادوگر قسمت 5 پنجم
به نقل از تیک فیلم، سریال جادوگر(Sorcerer), یک سریال ایرانی در ژانر کمدی و خانوادگی است و به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال 1400 ساخته شده است. بازیگران سریال جادوگر(jadoogar) احمد مهرانفر, سیدجواد رضویان, مریم مومن, نادر سلیمانی, رضا ناجی, نسیم ادبی, فقیهه سلطانی, متین ستوده, احمد ایراندوست, گیتی قاسمی, پونه عاشورپور, شهین تسلیمی, صحرا اسدالهی, عرفان ابراهیمی, میثاق جمشیدی, شهرزاد کمال زاده, سمیه مهری, جواد پولادی, سحر سلیمانی و محمدرضا عقدایی هستند که در سریال جادوگر به هنرمندی پرداخته‌اند. این سریال هر یکشنبه ساعت 8 صبح در وب سایت تیک فیلم قابل دانلود و تماشای آنلاین است.

───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────
برای دانلود قسمت 5 پنجم سریال جادوگر روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود سریال جادوگر قسمت 5 پنجم
تمام قسمت های سریال جادوگر: مراجعه به سایت تیک فیلم tik-film.com
───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────

زمان پخش قسمت 5 پنجم سریال جادوگر
سریال جادوگر قسمت 5 پنجم کی پخش میشه؟ زمان پخش قسمت 5 سریال جادوگر روز یکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت 20 یا 8 شب می باشد، با مراجعه به سایت تیک فیلم میتوانید قسمت جدید سریال جادوگر را دانلود و تماشا کنید.
داستان سریال جادوگر قسمت 5 پنجم
به گزارش بخش سریال تیک فیلم, در قسمت چهارم سریال جادوگر دیدیم که: قدرت با پری با رمالی طی ماجراهایی درحال پول درآوردن هستند اما با آمدن جهانگیر … حالا باید دید در قسمت 5 پنجم سریال جادوگر چه اتفاقاتی رخ خواهد داد…

دانلود برنامه مهمونی قسمت 14 چهاردهم
دانلود برنامه مهمونی قسمت 14 چهاردهم
برنامه مهمونی قسمت 14 چهاردهم ایرج طهماسب، یک سریال ایرانی در ژانر کمدی و عروسکی است. این سریال با کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب صداپیشگی هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی، هنرمندی علی زرمهری، سهیل رهبر زارع، سارا صبری، بهادر مالکی و نازنین شعبانی محصول سال 1400 کشور ایران است. سریال مهمونی هر هفته پنجشنبه ها ساعت 20 یا 8 شب از سایت تیک فیلم قابل مشاهده و دانلود است.

───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────
برای دانلود قسمت 14 چهاردهم برنامه مهمونی روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود برنامه مهمونی قسمت 14 چهاردهم
تمام قسمت های برنامه مهمونی: مراجعه به سایت تیک فیلم tik-film.com
───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────

مهمان قسمت 14 چهاردهم برنامه مهمونی کیست؟
به گزارش تیک فیلم، برنامه مهمونی ایرج طهماسب هر هفته میزبان یک چهره شناخته شده از جمله بازیگران، خوانندگان و سایر هنرمندان است. با توجه به حرفه ای بودن تیم تولید سریال مهمونی، مهمان هر هفته این برنامه ساعاتی قبل از پخش هر قسمت مشخص می شود. شما میتوانید با مراجعه به تیک فیلم از مهمان قسمت جدید برنامه مهمونی با خبر شوید.
زمان پخش برنامه مهمونی قسمت 14 چهاردهم
قسمت سیزدهم سریال مهمونی ایرج طهماسب این هفته روز پنجشنبه 19 خرداد سال 1401 ساعت 20 از سایت تیک فیلم پخش خواهد شد.

دانلود سریال راز بقا قسمت 14 چهاردهم
دانلود سریال راز بقا قسمت 14 چهاردهم
سریال رازبقا(Raze Bagha)، یک سریال ایرانی در ژانر کمدی و اجتماعی به کارگردانی سعید آقاخانی و با هنرمندی بهرام افشاری, حسن معجونی, نیما شعبان نژاد, علیرضا زمانی نسب, سعید آقاخانی و ... در سال 1401 ساخته و پخش شده است. قسمت جدید سریال رازبقا هر هفته روز های دوشنبه ساعت 20 هشت شب در سایت تیک فیلم منتشر می شود و قابل تماشا و دانلود است.

───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────
برای دانلود قسمت 14 چهاردهم سریال راز بقا روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود سریال راز بقا قسمت 14 چهاردهم
تمام قسمت های برنامه مهمونی: مراجعه به سایت تیک فیلم tik-film.com
───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────
 
دانلود فیلم ایرانی جدید 1401 و 1402 از تیک فیلم
به گزارش بهارنیوز، سایت تیک فیلم https://tik-film.com یک سایت ایرانی با سابقه 8 ساله با آرشیو بزرگی از فیلم، سریال، انیمیشن و ... با لینک مستقیم رایگان نیم بها است. شما میتوانید برای دانلود فیلم ایرانی، دانلود فیلم هندی، دانلود فیلم کره ای، دانلود فیلم خارجی با دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده، دانلود انیمیشن، دانلود سریال ایرانی، دانلود سریال خارجی و ... . برای دسترسی به هزاران فیلم، سریال و انیمیشن میتوانید به صورت مستقیم به سایت تیک فیلم مراجعه کنید و یا در گوگل کلمات "تیک فیلم" ، "دانلود فیلم تیک فیلم" و ... را جستجو کنید.
برای دانلود فیلم های سینمایی جدید و قدیمی ایرانی، فیلم های ایرانی سال 1401 روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود فیلم ایرانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها