به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۳۴۱۲۶۸

فاصله مانه با بایرن؛ 12میلیون یورو!

گروه ورزشی: مدیران دو باشگاه بایرن مونیخ و لیورپول هنوز بر سر انتقال سادیو مانه، ستاره سنگالی، به توافق نرسیده‌اند.
فاصله مانه با بایرن؛ 12میلیون یورو!
قرارداد مانه با لیورپول در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و بسیاری باور دارند که او تصمیمی برای ادامه این همکاری با لیورپول ندارد.  
حتی بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که این ستاره سنگالی پس از شکست این تیم در فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید با هم تیمی‌هایش در رختکن لیورپول خداحافظی کرده و تصمیمش برای جدایی از این تیم را به آنها اطلاع داده است.
گفته می‌شود که بایرن مونیخ مقصد بعدی مانه است و این بازیکن تصمیم گرفته که فصل آینده با پیراهن این تیم  و در رقابت‌های بوندسلیگا به میدان برود. 
رسانه‌های آلمانی خبر داده بودند که بایرن دو پیشنهاد برای جذب مانه به لیورپول ارائه کرده اما هر دو پیشنهاد آنها با پاسخ منفی مدیران این باشگاه روبرو شده است. 
 

حالا روزنامه دیلی میل مدعی شده که این باشگاه خواهان دریافت حداقل 48 میلیون یورو برای فروش این بازیکن است و همین باعث شده که اختلاف قیمت مدنظر بین این دو باشگاه به 12 میلیون یورو برسد. 
به نظر می‌رسد که بایرن برای ارائه پیشنهاد سوم کمی صبر کند تا تکلیف فروش روبرت لواندوفسکی به بارسلونا یا ادامه حضور این بازیکن در آلیانز آرنا برای فصل آینده مشخص شود، چرا که آنها در نظر دارند برای فروش لوا به بارسا مبلغی نزدیک به 50 میلیون یورو از بارسا دریافت کنند و در این صورت خرید مانه برای آنها راحت‌تر خواهد شد. 
لیورپول در آستانه جذب داروین نونیز قرار دارد و با توجه به قیمت بالای این بازیکن، امیدوار است که با فروش مانه این هزینه را تا حد قابل توجهی جبران کند.
برچسب ها: سادیو مانه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها