به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۳۴۰۰۶۰
ستاره سنگالی شایعات را تایید کرد

یک دلیل عجیب برای ترک لیورپول از سوی مانه!

گروه ورزشی: سادیو مانه سکوتش درباره جدایی از لیورپول را شکست و گفت با ناراحتی از لیورپول جدا می‌شود چرا که این خواست هواداران سنگالی‌اش بوده است.
یک دلیل عجیب برای ترک لیورپول از سوی مانه!
سادیو مانه که با وجود اخبار متعدد درباره جدایی‌اش از لیورپول در این باره سکوت کرده بود حالا سکوت خود را شکست و می‌گوید با ناراحتی از این تیم جدا خواهد شد چرا که این جدایی خواست هواداران سنگالی‌اش بوده است.

 بعد از سوت پایان فینال لیگ قهرمانان اروپا به نظر می رسید مانه با هواداران لیورپول خداحافظی می کند
سادیو مانه که برای شرکت در بازی‌های تیم ملی کشورش سنگال با این تیم همراه شده است در یک کنفرانس خبری خبرنگاران را شگفت‌زده کرد و اعلام کرد شایعات درباره جدایی احتمالی‌اش از لیورپول صحیح است. عجیب‌ترین بخش صحبت‌های مانه برای خبرنگاران این بود که او اعلام کرد دلیل جدایی‌اش این بود که هواداران سنگالی خواهان ترک لیورپول توسط او بوده‌اند.
در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره جدایی مانه از لیورپول و پیوستنش به بایرن مونیخ مطرح بود ولی او تا این لحظه درباره شایعات سکوت اختیار کرده بود.
مانه اما در کنفرانس خبری تیم ملی کشورش سنگال بالاخره این سکوت را شکست و جدایی‌اش از آنفیلد را تایید کرد. مانه در این باره گفت:"من به لیورپول و هوادارانش احترام می‌گذارم ولی وقتی شصت تا هفتاد درصد سنگالی‌ها خواهان جدایی من از لیورپول هستند من هر کاری که آنها بخواهند انجام می‌دهم."
تیم ملی سنگال امروز شنبه در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های آفریقا به مصاف بنین می‌رود. مانه که برای شرکت در این مسابقه به تیم ملی کشورش ملحق شده بود در کنفرانس خبری با سوال‌های متعدد درباره آینده باشگاهی‌‌اش مواجه شد و پاسخی داد که مسلما آنفیلد و هواداران لیورپول را در شوک فرو خواهد برد.

سادیو مانه در اردوی تیم ملی سنگال به خبرنگاران می‌گوید از لیورپول جدا می‌شود چرا که 60 تا 70 درصد سنگالی‌ها خواهان این جدایی هستند
مانه در حالی با صحبت‌های عجیبش در اردوی سنگال لیورپولی‌ها را شوکه کرد که همچنان 12 ماه از قرارداد او با مرسی‌ساید باقی مانده است.
پیش از این مشخص بود که بایرن مونیخ موفق شده مانه را برای حضور در بوندس‌لیگا اغوا کند. تقریبا تمامی رسانه‌های ورزشی معتبر گزارش داده بودند که جدایی مانه از لیورپول قطعی است و به احتمال زیاد او راهی مونیخ خواهد شد تا از فصل آینده در آلیانز آرنا به میدان برود.
بایرن مونیخ قصد دارد از مانه در خط حمله و در کنار ماشین گلزنی‌اش رابرت لواندوفسکی استفاده کند. البته به شرطی که لواندوفسکی این تیم را ترک نکند. اتفاقی که به نظر می‌رسد در تابستان امسال خواهد افتاد.
گفته می‌شود حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ پیشنهادی 20 میلیون یورویی به سادیو مانه پیشنهاد داده و مبلغ بالای این پیشنهاد هم یکی از عوامل جلب توجه ستاره سنگالی به مونیخ بوده است.
با این حال بایرنی‌ها علاوه بر دستمزد 20 میلیون یورویی باید برای به خدمت گرفتن مانه 50 میلیون یورو هم به باشگاه لیورپول بپردازند تا اجازه این انتقال را بگیرد. لیورپول که پیش از این برای ستاره سنگالی قیمتی معادل 40 میلیون یورو تعیین کرده بود بعد از آنکه متوجه شد احتمال جدایی او در پایان فصل وجود دارد قیمت مانه را به 50 میلیون یورو افزایش داد. به این ترتیب مانه برای بایرن مونیخ چیزی نزدیک به 70 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.
برچسب ها: سادیو مانه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها