به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب : ۳۴۱۷۵۹
خرید بعدی هم از سپاهان می‌آید

پرسپوليس - ولسیانی؛ یک قدم تا امضای نهایی

گروه ورزشی: در شرایطی که پرسپوليس تا این لحظه دانیال اسماعیلی‌فر را از سپاهان جذب کرده، احتمالا دو خرید بعدی‌اش نیز از اصفهان خواهد بود.
پرسپوليس - ولسیانی؛ یک قدم تا امضای نهایی
پرسپوليس در راستای تقویت خود در نقل و انتقالات تابستانی تا این لحظه موفق به جذب بیرانوند، پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر و احمدی شده است و این در حالیست که تکاپوی آنها در بازار همچنان ادامه خواهد داشت.
بعد از توافقات ابتدایی و تا مرز امضای قرارداد با سروش رفیعی، اکنون شنیده‌ها حاکی از این است که این باشگاه با گئورگی ولسیانی نیز به توافق نهایی دست یافته تا بتوان دو انتقال بعدی این تیم را از اصفهان متصور بود.
یحیی گل‌محمدی که در فصل گذشته و تا روزهای پایانی لیگ برتر نیز تغییرات عمده و سریالی را در قلب دفاعی تیمش داشت، اکنون با جذب مرتضی پورعلی‌گنجی، قصد دارد دیگر مدافع میانی تیمش را نیز از سپاهان و اصفهان به تیم پرسپوليس بکشاند و ولسیانی را زوج این مدافع ملی‌پوش کند.
در این‌باره گفته می‌شود توافقات نهایی با این مدافع گرجستانی که از پنج فصل پیش وارد فوتبال ایران شد و سابقه بازی در تیم‌های ذوب آهن، نساجی و سپاهان را در کارنامه دارد؛ انجام شده و باید دید مذاکره و عقد قرارداد نهایی طرفین چه زمانی به سرانجام خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها