به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۳۴۶۳۰۹
سیرجانی‌ها دلتنگ سعید صادقی نمی‌شوند؛

خط آتش گل‌گهر؛ همانی که ژنرال می‌خواهد

گروه ورزشی: با بازگشت یونس شاکری و اریک بایناما امیرقلعه‌نویی در بخش تهاجمی تیمش دست بسیار بازی پیدا کرده است.
خط آتش گل‌گهر؛ همانی که ژنرال می‌خواهد
هفته چهارم لیگ بیست و یکم بود که یونس شاکری یکی از آماده‌ترین بازیکنان گل‌گهر در ورزشگاه آزادی و در مصاف با پرسپولیس دچار مصدومیت رباط صلیبی شد تا فقدان این مهاجم که در لیگ بیستم نیز نمایشی درخشان ارائه کرده بود، ضربه بزرگی به پیکره تیمی سورمه‌ای پوشان سیرجانی بزند.
*لیگ بیست و یکم درس عبرت لیگ بیست و دوم 
هنوز گل‌گهری‌ها از شوک این اتفاق تلخ رها نشده بودند که ماجراهای مربوط به اریک باینامای گابنی سرباز کرد و سرانجام پس از پایان هفته دهم مسابقات بود که حکم کمیته انضباطی علیه ادامه حضور این هافبک مهاجم صادر شد و او مجبور به ترک اردوی سیرجانی‌ها شد. در آن مقطع گل‌گهر 19  امتیاز از 10 مسابقه به دست آورده بود و پشت سر آلومینیوم و استقلال که 20 امتیازی بودند رتبه سوم را در اختیار داشت ولی با کسر هفت امتیاز و از دست دادن دو مهره مهم تیمش در بخش تهاجمی، امیرقلعه‌نویی و دستیارانش روزهای سختی را تجربه کردند.

با این حال در نیم فصل با اضافه شدن بازیکنانی نظیر استنلی کی‌روش و امین قاسمی‌نژاد سعی شد تا حدودی این خلا از بین برود و گل‌گهر نیز در پایان فصل توانست رتبه قابل توجه چهارم را از آن خود کند.
حالا اما پس از پشت سر گذاشتن فصلی دشوار که با فشار روحی زیادی برای گل‌گهری‌ها همراه بود، امیرقلعه‌نویی به هیچ وجه نمی‌خواهد که اتفاقات سال گذشته به هر نحو دیگری تکرار شود و با نگاهی به خط تهاجمی این تیم به بازیکنان اثرگذاری برمی‌خوریم که روزهای خوبی  را نیز در سال گذشته تجربه کرده‌اند.
*در انتظار شکل‌گیری خط آتشی ترسناک در سیرجان
تیم‌های امیر قلعه‌نویی همیشه در بخش هجومی زهردار بوده‌اند و در فصل پیش‌رو هم با حضور استنلی کی‌روش و یونس شاکری انتظار می‌رود زوجی ترسناک مقابل خط دفاعی و دروازه حریفان شکل بگیرد.
علاوه بر این دو بازیکن باید نام امیر شهیم پدیده فصل گذشته ماشین‌سازی در لیگ دسته اول را هم به فهرست مهاجمان هدف گل‌گهر اضافه کرد که در 18 سالگی نشان داد می‌تواند یکی از استعدادهای آینده فوتبال ایران باشد.

همچنین باید به رضا شکاری و مرتضی تبریزی اشاره کرد که در هفته‌های پایانی فصل گذشته از بهترین بازیکنان گل‌گهر و لیگ برتر بودند،  اما به نظر می‌رسد با توجه به حضور شاکری و استنلی به عنوان دو مهاجم هدف در اردوی سورمه‌ای پوشان سیرجانی، مانند لیگ بیست و یکم از این دو مهاجم بیشتر به عنوان وینگرهای چپ و راست یا بازیکن پشت مهاجم استفاده شود.

یک خط عقب‌تر از این مهره‌های تهاجمی نیز هافبک‌های خلاقی مثل نوید عاشوری و محمد خدابنده‌لو حضور خواهند داشت تا امیرقلعه‌نویی در لیگ بیست و دوم برخلاف فصل گذشته دست بسیار بازی داشته باشد.
حسین نخودکار و امیر دهکار نیز دو جوان گل‌گهر هستند که در بازی‌های بسیار فشرده لیگ پیش رو می‌توانند به کمک امیرقلعه‌نویی بیایند.
*قلعه‌نویی باز هم آقای گل‌ معرفی می‌کند؟
با حضور بازیکنانی که نامشان برده شد و اضافه شدن نفرات کناری تیم نظیر مهدی تیکدری به حملات انتظار بر  این است که گل‌گهر یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های لیگ بیست و دوم در بخش تهاجمی باشد. امیر قلعه‌نویی که طی سال‌های گذشته بارها بهترین پاسور و بهترین گلزن مسابقات را معرفی کرده است، امیدوار است با ترکیبی که انتخاب کرده و گرد هم آورده بار دیگر این اتفاق برای خودش و بازیکنانش تکرار شود.

*گل‌گهر  همچنان تقویت می‌شود
آبی‌پوشان سیرجانی تاکنون 6 بازیکن را از دست داده‌اند و تنها سه بازیکن به خدمت گرفته‌اند. آنها دو جای خالی نیز برای جذب بازیکن خارجی در اختیار دارند که دست مدیران و کادر فنی را برای تقویت تیم همچنان باز نگه داشته است و باید دید این بازیکنان با توجه به شرایط خوبی که گل‌گهر در بخش هجومی دارد، در چه پست‌های جذب خواهند شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها