به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۳۴۷۷۵۲

خبر خوش برای طرفداران میلان و زلاتان

خبر خوش برای طرفداران میلان و زلاتان
گروه ورزشی: مهاجم سوئدی با وجود مصدومیت و دوری از میادین یک فصل دیگر در این تیم خواهد بود. بر اساس گزارش رسانه ها، زلاتان ابراهیموویچ مهاجم کهنه کار آث میلان قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد و فصل بعد هم در میلان خواهد بود. البته باشگاه میلان هنوز این خبر را به صورت رسمی اعلام نکرده است و قرار است هفته آینده آن را رسانه‌ای کند.

گاتزتا دلو اسپورت روز یک‌شنبه گزارش داد که این بازیکن قرارداد جدید خود را امضا کرده است و باشگاه میلان منتظر است تا در یک زمان مناسب این خبر را اعلام کند. فصل گذشته او ۲۳ بازی برای روسونری در سری آ انجام داد و ۸ گل به ثمر رساند. او هم‌چنین چهار بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد که گلی به ثمر نرساند و توانست با میلان قهرمان لیگ شود و این تیم را بعد از یک دهه بار دیگر بر قله فوتبال ایتالیا قرار دهد. 

زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان مجبور شد دو ماه پیش یک بار دیگر زانوی خود را تحت عمل جراحی قرار دهد. ابراهیموویچ پس از عمل جراحی روی زانوی چپ، هفت تا هشت ماه از میادین دور خواهد بود. این در حالی است که این مهاجم ۴۰ ساله قصد پایان دادن به فوتبال خود را ندارد.

ابراهیموویچ در طول دوران طولانی خود چندین‌بار با مشکلات زانو دست و پنجه نرم کرده است. در سال ۲۰۱۷ او به دلیل پارگی رباط صلیبی در دوران حضورش در منچستریونایتد ماه‌ها از میادین دور بود. در فصل گذشته او چندین‌بار به دلیل مشکلات زانو مجبور به دوری از فوتبال شد که آخرین‌بار در ماه آوریل بود.او پیش‌تر درباره اهدافش برای ادامه فوتبال خود گفت سعی می‌کنم تا جایی که می‌شود به بازی کردن ادامه دهم. برای رسیدن به این هدف البته باید آمادگی جسمانی داشته باشم و از بازی خودم لذت ببرم.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها