به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۴۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۳۵۴۳۷۷

شیراز را از این هتل، متفاوت ببینید!

گروه گردشگری: هتل چمران شیراز یک هتل ۵ ستاره لوکس بوده که امکانات و خدمات مدرنی را ارائه می‌دهد.
هتل مرتفع چمران شیراز
هتل مرتفع چمران شیراز
شیراز یکی از زیباترین و توریست‌پذیرترین شهرهای ایران است که همواره متقاضیان بسیاری برای اقامت دارد. در همین راستا صنعت هتلداری در شهر شیراز پیشرفت خوبی داشته و اقامتگاه‌های بسیاری را می‌توان در سطح این شهر دید. هتل چمران شیراز یکی از همین اقامتگاه‌ها است که طرفداران بسیاری دارد. یک هتل ۵ ستاره در منطقه یک شهر شیراز. آپارتمانی لوکس و مدرن برای میهمانان دوست‌داشتنی شهر شیراز. بیایید این هتل جذاب را بیشتر بشناسیم.

درباره هتل چمران شیراز

 لابی هتل چمران شیراز

هتل لوکس چمران شیراز یک هتل پنج ستاره است که در فروردین ماه ۱۳۸۹ افتتاح شد. در واقع این هتل زیبا یک ساختمان ۳۰ طبقه بوده که ۱۶ طبقه آن، اقامتی است. باید بدانید هتل چمران یکی از مرتفع‌ترین ساختمان‌های شهر شیراز بوده که از دوردست‌ها نیز قابل مشاهده است. هتل بزرگ چمران واقع در منطقه زیبای قصرالدشت بوده و چشم‌اندازی بی‌بدیلی به شهر شیراز و باغ‌های اطرافش دارد.
البته این هتل لوکس مزایای بسیاری دارد که یکی از آنها موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسان به مراکز گردشگری و تجاری است. از طرفی هتل چمران با کمک متخصصین صنعت هتلداری و معماری ساخته شده و از تمام معیارهای بین المللی برای بالا بردن کیفیت امکانات و خدماتش کمک گرفته شده است. امروزه این هتل محیطی آرام و دل‌انگیز برای مهمانان شهر شیراز بوده تا یک سفر شگفت‌انگیز به مهد شعرای ایران داشته باشند.

واحدهای اقامتی هتل چمران شیراز

 اتاق 2 تخته هتل چمران شیراز

این هتل مرتفع و زیبا دارای ۲۵۰ اتاق و سوئیت است. در هتل چمران شیراز می‌توانید انواع و اقسام اتاق‌های زیبا را با دکوراسیون‌های متفاوت ببینید. برای افرادی که دوست دارند به تنهایی سفر کنند و یا مجبورند به سفر کاری بروند، اتاق یک تخته هتل چمران را پیشنهاد می‌کنیم. این اتاق‌ها با متراژ ۱۴ مترمربع ارائه شده و قابلیت نفر اضافه ندارد. دیزاین اتاق‌ها بسیار زیبا بوده و اکثر آنها دارای پنجره‌های تمام قدی با چشم‌انداز زیبا از شهر شیراز هستند.
امکانات داخلی اتاق‌های یک تخته هتل چمران شامل دستگاه چای ساز، کارت هوشمند اتاق، صندوق امانات، چیلر، آباژور، تلفن، مینی بار با هزینه، حمام، سرویس فرنگی، دراور، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حوله حمام، یخچال و... است. اتاق‌های دو تخته هتل چمران نیز بسیار زیبا و جادار بوده و دارای تخت‌های راحتی، تلویزیون، میز آرایش، آباژور، پرده‌های بسیار زیبا، سشوار، چیلر، دستگاه چای ساز، صندوق امانات، مینی بار با هزینه و یخچال هستند.

این اتاق‌ها قابلیت یک نفر اضافه را دارد. سرویس نفر اضافه به صورت تخت باکس هتلی است. نمای اتاق‌های دو تخته هتل چمران رو به شهر یا کوه است. ناگفته نماند فضاهای اقامتی هتل چمران بسیار متنوع بوده و فقط به اتاق ختم نمی‌شود. هتل ۵ ستاره چمران همچنین دارای سوئیت و آپارتمان است. برای مثال سوئیت یک خوابه برای دو نفر یکی از معروف‌ترین سوئیت‌های هتل چمران است. 
این سوئیت دارای یک اتاق نشیمن و یک اتاق خواب است. همچنین دارای آباژور، تلویزیون و سایر امکانات رفاهی است. یکی دیگر از واحدهای اقامتی لوکس هتل چمران آپارتمان‌های دو خوابه الماس برای ۴ نفر است. این آپارتمان‌ها دارای امکانات پیشرفته برای خانواده‎‌ها است. همچنین دارای تلویزیون، مینی بار، یخچال، حمام، حوله حمام، چای ساز، میز آرایش و... است. از دیگر آپارتمان‌های زیبای هتل چمران می‌توان به آپارتمان زمرد و یاقوت اشاره کرد.
این آپارتمان‌ها دکوراسیون بسیار مدرن و جذابی داشته و دارای تخت‌های دونفره، پرده‌های بسیار زیبا، میز و صندلی، تلویزیون و سایر امکانات رفاهی مانند حمام، حوله حمام، چایی ساز و صندوق امانات است. آپارتمان مروارید هتل چمران شیراز نیز بسیار شیک و جذاب است. این آپارتمان‌ها فضایی مدرن و به‌روز داشته و دارای امکانات رفاهی لازم و کافی برای چند شب اقامت است.

رستوران‌ها و کافی شاپ‌های هتل چمران شیراز
اگر به قیمت هتل چمران شیراز فکر می‌کنید باید بدانید که این مجموعه علاوه بر واحدهای اقامتی‌اش دارای بهترین سالن‌های پذیرایی بوده و رفاه و آسایش بیشتری را برایتان فراهم می‌کند. هتل چمران دارای کافی شاپ‌ها و رستوران‌های متنوعی است. یکی از معروف‌ترین رستوران‌های هتل چمران شیراز رستوران ایتالیایی واقع در طبقه بیست و پنجم است. این رستوران منو جذابی از غذاهای لذیذ و فست فود مانند پیتزا پپرونی، پیتزا مارکوپولو، چیکن اسپایسی، نان سیر، سالاد یونانی، سالاد سزار، غذای روز، بیف استراگانوف، خوراک گردن، خوراک ماهیچه، فالوده شیرازی و... است.
یکی دیگر از رستوران‌های جذاب هتل چمران شیراز، رستوران پانوراما است. این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند. منوی ناهار رستوران پانوراما هتل چمران شیراز شامل پیش غذا، خوراک ماهیچه گوسفندی، خوراک گردن، خوراک سلطانی، خوراک برگ، شیشلیک، خوراک بختیاری، باقالی پلو، زرشک پلو با مرغ، انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی‌های گوارا است. رستوران پانوراما هتل چمران در طبقه بیست و چهارم قرار گرفته و ظرفیتش ۱۵۰ نفر است.

یکی دیگر از رستوران‌های هتل چمران، رستوران ویتوریا است. این رستوران دارای انواع پیتزاهای خوشمزه، کنتاکی اسپایسی،‌هات داگ، میکس برگر و سایر فست فودهای خوش‌طعم و باکیفیت است. رستوران فست فودی ویتوریا هتل چمران در طبقه اول بوده و از ساعت ۱۲ظهر الی ۱۲شب فعالیت دارد. جالب است بدانید که هتل چمران شیراز دارای یک رستوران سنتی در طبقه اول است.
رستوران سنتی هتل چمران فضایی دل‌انگیز و دنج برای گوش فرادادن به موسیقی زنده و لذت بردن از طعم و بوی غذاهای اصیل ایرانی و شیرازی است. این رستوران نیز از ساعت ۱۲ظهر الی ۱۲شب فعالیت می‌کند. در رستوران سنتی هتل چمران می‌توانید غذاهای لذیذ و خوشمزه‌ مانند دمپخت گوشت گوسفندی، ماست بورانی، ترشی مخصوص، کته و کباب تابه‌ای، انواع عرقیات سنتی، شربت کرشمه، دمنوش فرحزاد، دمنوش ثریا و... را سفارش دهید.

کافه رستوران هتل چمران شیراز نیز در طبقه همکف از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب فعالیت دارد. در این کافی شاپ انواع قهوه، کاپوچینو، لته، آب هویج و پرتقال، چای، شیک و... سرو می‌شود. یکی دیگر از کافی شاپ‌های جذاب هتل چمران شیراز در طبقه بیست و سوم قرار داشته و از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب فعالیت می‌کند.
در این کافی شاپ می‌توانید انواع نوشیدنی‌های خوشمزه مانند آبمیوه‌های طبیعی انار، پرتقال، طالبی، هندوانه و ماکتیل‌های لذیذ و خوشمزه، موهیتو، نوتلا، توت فرنگی، ترامیسو، شکلات، آیس موکا، نوشیدنی‌های سرد، انواع چای ایرانی، زعفرانی، مراکشی، چای ماسالا، گل گاوزبان و دمنوش‌های آرامبخش، قهوه‌های فرانسه،‌هات چاکلت، انواع اسپرسو، موکا و کاپوچینو را سفارش دهید.

امکانات و خدمات هتل چمران شیراز
قبل از رزرو هتل چمران شیراز خوب است بدانید که این اقامتگاه جذاب دارای امکانات و خدمات تفریحی و ورزشی نیز هست که نظیر آنها مجموعه ورزشی هتل چمران است. در این مجموعه ورزشی انواع امکانات و دستگاه‌های پیشرفته به چشم می‌خورد. در سالن‌ بدنسازی هتل چمران می‌توانید حین سفر هم برنامه‌های ورزشی خود را دنبال کنید.
علاوه بر این در قسمت مجموعه ورزشی هتل چمران استخر، سونا، جکوزی، اسپا و یک کافی شاپ اختصاصی تدارک دیده شده است. از دیگر امکانات و فضاهای تفریحی و ورزشی هتل چمران می‌توان به حمام مغربی اشاره کرد. این حمام با ماساژ و شستشوی بدن شادابی بیشتر را به شما بازمی‌گرداند. همچنین در حمام مغربی می‌توانید از خدمات ماساژ استفاده نموده و رفع خستگی کنید تا آرامش جسم و روح را دوباره به دست بیاورید. علاوه بر این در حمام‌های مغربی امکان شستشوی بدن به صورت سنتی با لیف و کیسه وجود دارد.
یکی از خدمات ویژه هتل چمران شیراز آروماتراپی یا ماساژ با روغن‌های معطر گیاهی است. با کمک عطر گل‌ها و صمغ گیاهان استوایی این عمل انجام می‌شود. خواص روغن‌های معطر گیاهی ضد میکروب بودن، تسکین‌دهنده و انرژی‌زا بودن است. در واقع آروماتراپی باعث بیشتر شدن جریان خون و شادابی پوست و بدن می‌شود. لابی هتل چمران نیز فضایی بسیار بزرگ با مبلمان شیک بوده که برای انواع قرارهای رسمی، تجاری و دوستانه مناسب است. فضای لابی بسیار مدرن بوده و مساحتش قریب به ۱۳۰۰ مترمربع است.

از دیگر خدمات هتل چمران شیراز آژانس مسافرتی، آرایشگاه آقایان و خانم‌ها، آتلیه عکاسی، بوتیک لباس، فروشگاه، کافی نت، اینترنت بی‌سیم پرسرعت و پارکینگ اختصاصی به صورت شبانه روزی است. علاوه بر این هتل چمران دارای گشت‌های نیم روزی به نقش رستم، تخت جمشید، حافظیه، سعدیه، موزه پارس، ارگ کریمخانی، باغ ارم، خانه زینت الملوک، دروازه قرآن و نارنجستان قوام است.
البته باید بدانید که هتل چمران دارای چندین سالن پذیرایی و همایش برای برگزاری مراسم و مجالس شما نیز هست. این سالن‌ها بسیار مجهز و زیبا بوده و در طبقات ۲۱ تا ۲۲ هتل قرار دارند. هر یک از آنها به مساحت ۶۰۰ مترمربع بوده و می‌تواند محیط خوبی برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های شما باشد.

مسیر دسترسی به هتل چمران شیراز
برای رسیدن به هتل چمران شیراز با اتومبیل شخصی باید ابتدا وارد بلوار شهید چمران شوید. سپس به دنبال این هتل جذاب باشید. در کل باید بدانید مسیر دسترسی هتل چمران بسیار ساده است و می‌توانید با کمک نرم افزارهای آنلاین به سرعت این هتل را که در منطقه یک شیراز قرار دارد، پیدا کنید. اگر با هواپیما به شهر شیراز سفر می‌کنید خوب است بدانید که فاصله هتل چمران تا فرودگاه فقط ۳۰ دقیقه است. برای رسیدن به این هتل از راه آهن فقط ۱۷ دقیقه زمان کافی است. البته که هتل چمران شیراز تا ترمینال مسافربری کاراندیش نیز ۱۱ دقیقه فاصله دارد.

قیمت و رزرو هتل چمران شیراز
موقعیت مکانی هتل چمران شیراز فوق‌العاده بی‌نظیر است. این هتل زیبا در منطقه‌ای خوش آب و هوا قرار گرفته و یکی از مرتفع‌ترین هتل‌‌های شیراز است. با در نظر گرفتن این موارد و لحاظ کردن امکانات و خدمات مدرنش، می‌توان گفت شاید قیمت مناسب و منصفانه‌ای را نسبت به هم‌طرازهای خود ارائه داده است. در مجموع باید بدانید هتل چمران یک هتل پنج ستاره بوده که می‌توانید از وبسایت ایران هتل آنلاین رزرو کنید. با کمک وبسایت ایران هتل آنلاین می‌توانید نظرات کاربران در مورد این هتل جذاب را بخوانید و سپس در کمتر از چند دقیقه این هتل را رزرو کنید.

قوانین هتل چمران شیراز
هتل ۵ ستاره چمران شیراز دارای قوانین و مقرراتی است که قبل از رزرو باید آنها را بدانید! یکی از این قوانین ساعت تحویل اتاق به بخش پذیرش بوده که باید ۱۲ ظهر انجام شود. اگر مهمان قصد تمدید اتاق را دارد باید قبل از ساعت ۹ صبح این موضوع را با مسئول پذیرش هتل هماهنگ نماید. هزینه تمدید اقامت از ساعت ۱۲ الی ۱۸ فقط ۵۰ درصد هزینه یک شب اقامت و بعد از ساعت ۱۸ هزینه کامل یک شب اقامت خواهد بود.
علاوه بر این صبحانه هتل برای افرادی که شب گذشته اقامت داشتند به صورت رایگان و بوفه ارائه می‌شود. ساعت سرو صبحانه ۷ صبح تا ۱۰ صبح است. خدمات خانه داری در صورت لزوم و اجازه میهمان روزانه انجام می‌شود. برای صرف نظر از این کار می‌توانید کلید قرمز رنگ مزاحم نشوید در کنار تخت را فشار دهید. خدمات روم سرویس به صورت پذیرایی و ارائه خدمات در اتاق ۲۴ ساعته و در قالب انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، غذا و دسرهای متنوع است.
معمولاً مینی بار و محتویات درون یخچال برای هر میهمان مجزا تکمیل می‌شود که در صورت نقص، میهمان باید به بخش خانه داری اطلاع دهد تا شارژ انجام شود. استعمال دخانیات در اتاق‌های هتل چمران شیراز ممنوع است. پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با کارت ملی و شناسنامه عکس دار امکان پذیر است. بانوان و آقایان نمی‌توانند با تبعه خارجی نامحرم در اتاق اقامت کنند. پذیرش صیغه نامه رسمی و دفترچه با مهر برجسته به همراه کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین امکان پذیر است.
پذیرش زوج‌های ایرانی فقط با همراه داشتن شناسنامه زوجین امکان پذیر است. ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است. وارد کردن خسارت به اتاق و وسایلش، شامل جریمه است. پذیرش مهمان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار مشخص امکان پذیر است. اقامت کودکان زیر ۳ سال در هتل چمران شیراز به صورت رایگان محاسبه شده، کودکان بین ۳ تا ۷ سال نیم بها و کودکان بالای ۷ سال به عنوان مهمان بزرگسال محسوب می‌شوند.

فاصله هتل چمران شیراز تا جاذبه‌ها، مراکز خرید و مکان‌های مهم شهر
فاصله هتل چمران شیراز تا آرامگاه شاه چراغ ۱۳ دقیقه با ماشین، تا ارگ کریمخانی ۱۳ دقیقه با ماشین، تا آرامگاه حافظ (حافظیه) ۱۳ دقیقه با ماشین، تا مسجد وکیل ۱۳ دقیقه با ماشین، تا باغ ارم ۶ دقیقه با ماشین، تا آرامگاه سعدی ۲۰ دقیقه با ماشین، تا آرامگاه کوروش ۱۴۰ کیلومتر، تا بازار وکیل ۱۳ دقیقه با ماشین، تا تخت جمشید ۶۵ کیلومتر، تا نمایشگاه بین المللی شیراز ۲۰ دقیقه با ماشین و تا راه آهن ۱۶ دقیقه با ماشین است.
همچنین این هتل زیبا تا باغ عفیف آباد فقط ۱۲ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید نگین فارس ۲۳ دقیقه با ماشین، تا مرکز تجاری خلیج فارس ۱۹ دقیقه با ماشین، تا ترمینال مسافربری کاراندیش شیراز ۱۵ دقیقه با ماشین و تا فرودگاه بین المللی شیراز ۳۱ دقیقه با ماشین است.
از طرفی هتل بزرگ چمران تا بازارهای معروف این شهر نیز فاصله اندکی دارد. برای مثال فاصله هتل چمران شیراز تا بازار وکیل حدوداً ۷ کیلومتر، تا سرای مشیر ۷ کیلومتر، تا اردو بازار ۷ کیلومتر، تا بازار مسگرها تقریبا ۷ کیلومتر، تا بازار حاجی یا حاجی بازار ۷ کیلومتر، تا مجتمع تجاری تفریحی ستاره فارس خیابان عفیف آباد تقریبا ۳٫۸ کیلومتر، تا مجتمع تجاری حافظ خیابان عفیف آباد ۳٫۸ کیلومتر، تا مجتمع تجاری سپهر خیابان عفیف آباد نیز ۳٫۸ کیلومتر است.
از دیگر بازارهای اطراف هتل چمران می‌توان به مجتمع تجاری آفتاب فارس خیابان عفیف آباد، مجتمع تجاری الماس چهار راه ملاصدرا به طرف سه راه برق، مرکز خرید پارس خیابان قصرالدشت، مجتمع تجاری آناهیتا خیابان ملاصدرا، مجتمع تجاری آناهیتا ۲ خیابان قصرالدشت، پاساژ برگ خیابان قصرالدشت، مجتمع بزرگ زیتون فارس چهار راه پارامونت خیابان انقلاب نرسیده به خیابان قصرالدشت و پاساژ صدف خیابان لطفعلی خان روبروی بیمارستان ایران ناجا اشاره کرد.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها