به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۳۵۵۰۹۵

عثمان دمبله؛ او حالا 140 میلیون یورو می‌ارزد

گروه ورزشی: عثمان دمبله زیر نظر ژاوی تبدیل به بازیکنی متفاوت شده و حالا می توان گفت که او 140 میلیون یورو ارزش دارد.
عثمان دمبله؛ او حالا 140 میلیون یورو می‌ارزد
بارسلونا روز گذشته توانست رئال وایادولید را در نوکمپ با چهار گل شکست دهد و هفت امتیازی شود. ستاره زمین روبرت لواندوفسکی بود که موفق به زدن دو گل شد ولی نمی توان نقش عثمان دمبله در این پیروزی را انکار کرد.
ستاره فرانسوی دقیقه 43 بازی پاس گل دوم بارسا را به پدری داد. او دقیقه 64 به روبرت لواندوفسکی هم پاس گل داد تا او گل دوم خود و گل سوم بارسا را بزند. یک شوت دمبله نیز با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

دمبله در ششمین فصل حضورش در بارسلونا تاثیرگذارتر از همیشه است و تحت هدایت ژاوی تبدیل به یک بازیکن متفاوت شده است. در سه بازی اخیر بارسا او 244 دقیقه در زمین بوده، یک گل زده و دو پاس گل هم داده است. زمستان گذشته بارسلونا تلاش زیادی کرد تا او راهی تیمی دیگر شود و کمپینی هم بر علیه او تشکیل شد. به دمبله گفته بودند که یا باید دستمزدش را کم کند یا به تیمی دیگر برود. تهدیدها روی او اثری نداشت و تا پایان فصل با تصمیم ژاوی در ترکیب بارسا بهترین بازی ها را انجام داد.


قرارداد دمبله با بارسا به اتمام رسید و او تمدید نکرد اما چند روز پس از اتمام قرارداد بود که او با بارسا برای امضای قرارداد دو ساله جدید به توافق رسید. دمبله در پنج سال گذشته نتوانست ثابت کند ارزش 140 میلیون یورویی که بارسا برای او هزینه کرد را داشته اما او زیر نظر ژاوی روز به روز بهتر می شود و حالا در بارسلونا همه از او راضی هستند. اکنون بهتر می توان متوجه شد که چرا ژاوی برای حفظ دمبله اصرار داشت. ارزش دمبله حالا 140 میلیون یورو است و بارسلونا را دیگر نمی توان بدون او تصور کرد.
برچسب ها: عثمان دمبله
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها