به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۱ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۳۵۵۸۲۲

رضایت رهبری؛ معیار سنجش عملکرد دولت

رضایت رهبری؛ معیار سنجش عملکرد دولت
گروه سیاسی: امام جمعه مشهد گفت: معیار سنجش و ارزیابی نسبت به عملکرد هر دولتی بر اساس پیروی از رهبری و تامین رضایت و اجرای رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب است.
 سید احمد علم‌الهدی افزود: هر دولتی، مطالبات رهبر معظم انقلاب را بهتر انجام دهد، در سنجش و ارزیابی ما دولت موفقی است.رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با اعضای هیات دولت، موارد موفقیت دولت و رضایت خود را بیان داشتند.
امام جمعه مشهد اظهار داشت: از نظر رهبر معظم انقلاب، اینکه دولت توانسته در عملکرد یکساله خود، اعتماد و امید مردم را به نظام و دستگاه اجرایی برگرداند و همچنین انجام سفر‌های استانی و حضور در کنار مردم، سرعت عمل مسوولان در برابر حوادث طبیعی و پیش‌بینی نشده و حضور در میدان از جمله ویژگی‌های مثبت دولت سیزدهم است. زدودن رقابت‌های منفی بین قوا، جوان‌گرایی در عرصه مدیریت، دوری از فرافکنی، خارج کردن مردم از چشم انتظاری و نگاه به دست دیگران، ریل گذاری سیاست خارجی در جذب همسایگان و آماده شدن برای تحول در زمینه‌های فرهنگی، مرکز قرار دادن بازار برای کالا‌های ایرانی و برجسته سازی شعار‌های انقلابی بخصوص شعار‌های استکبارستیز از دیگر مواردی است که رهبر معظم انقلاب برای موفقیت‌های دولت برشمردند.
 رهبر معظم انقلاب همچنین دولتمردان را به انجام کار‌های با برنامه و اجتناب از روزمرگی توصیه کردند.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: مردم باور کردند شیطان روی کره زمین آمریکا است و اینکه آمریکا و اروپا هرجا آمدند جز دزدی، جنایت، چپاول و آدمکشی چیزی برجای نگذاشتند، بنابراین باید از آن‌ها فاصله بگیرند.
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در این کشور جز جنایت کاری نکردند. بر همین اساس وقتی در مصاحبه اخیر مطبوعاتی رییس جمهور سوال شد که حاضرید در نیویورک با رییس جمهور آمریکا روبرو شوید؟ آیت الله رییسی با کمال قدرت پاسخ داد خیر، چون به نفع مردم نیست.

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها