به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۳۵۶۵۴۵

دستگیری اعضای باند سرقت خودرو در شیراز

دستگیری اعضای باند سرقت خودرو در شیراز
گروه حوادث: فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت خودرو و وسایل درون خودرو، هشت نفر از اعضای یک باند سرقت، در شیراز دستگیر شدند.به گزارش ایسنا سرهنگ فرج شجاعی دوشنبه ۱۴ شهریور به خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و قطعات آن در سطح حوزه استحفاظی، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری "۲۶ رحمت" قرار گرفت.
 
وی گفت: مأموران با اقدامات فنی و تلاش چند روزه موفق به شناسایی اعضای یک باند ۸ نفره سارقان شدند و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیات‌های غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان در نقاط مختلف شهر دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۰ فقره سرقت خودرو و قطعات آن اعتراف کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک دستگاه پژو پارس سرقتی، تعدادی باطری خودرو، اگزوز، فن خودرو و...  کشف شد.

شجاعی با بیان اینکه متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شدند، از شهروندان خواست: به توصیه‌های پلیس برای مراقبت از خودرو و موتورسیکلت خود و پیشگیری از سرقت توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
برچسب ها: سرقت خودرو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها