به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۳۵۸۱۹۳

اربعین، فرق مدیریت رئیسی و روحانی را‌نشان داد

اربعین، فرق مدیریت رئیسی و روحانی را‌نشان داد
گروه سیاسی: یك  عضو حزب اتحاد ملت با اشاره به وضعیت برگزاری مراسم اربعین امسال گفت: میزان ناکارآمدی دولت سیزدهم را در همین موضوع اعزام زائران اربعین کاملا می‌توان مشاهده کرد.به گزارش نامه‌نیوز، غلامرضا انصاری عنوان کرد: دولت سیدابراهیم رئیسی با شعارهای بزرگ سرکار آمد اما عملکردش امروز به گونه‌ای است که حامیان دولت حسن روحانی می‌گویند «مردم حالا متوجه شدند فرق می‌کند روحانی رئیس‌جمهور باشد یا رئیسی».
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: افراد بی‌تجربه که در طول ۴ دهه گذشته هنرشان نق‌زدن، کارشکنی مقابل اقدامات مثبت دولت‌های قبلی، از دیوار سفارتخانه‌ها بالارفتن و بحران‌سازی برای کشور در حوزه سیاست خارجی بود، امروز در دولت یکدست آقای رئیسی مصادر کار اجرایی را در اختیار گرفتند.انصاری در ادامه افزود: هرچند آقای رئیسی شعار داد که فساد مدیران در دولت او به حداقل می‌رسد اما امروز می‌بینیم معاون رئیس‌جمهور بر لزوم فیلترینگ فضای مجازی تأکید می‌کند، حال آنکه فرزند او در کانادا شرکتی برای تولید و فروش فیلترشکن به ثبت رسانده است و هیچ برخوردی هم تا امروز با این مسئله ندیدیم.


 
برچسب ها: اربعین

۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ۱۷:۵۹
والا کار ازاین حرف ها گذشته یک عده نااگا ه وکم سواد در مسند قدرت هستند یک روز میگن نفت ۲۰۰دلار یک روز میگن زمستان سخت برای اروپا یک روز میگن ما می توانیم بمب بسازیم همین اربعین ببینین توی اشغال ها خوابیدن مواد غذایی واب از ایران میبرن اینکارها توهین به ایرانی عراق بیشترین درآمد نفتی را داره بعد بعد زوار درآمد داره برای عراق میگن ما آب نداریم وبرخورد وتوهین به مردم که از کیلومترها آمده اند نه احترامی نه عزتی به خاطره یک عده آمده‌اند که هیتی مملکت اداره کنند (393044)
۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ۲۰:۵۹
ميگم اين حد از ............ توجيه نميكنه (393058)
محمد امین
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ۲۲:۵۴
آره روحانی خیییلی خوب از پس همه چی برآمد. یه دونه مسکن نساخت تا اگه زلزله اومد یه وقت خراب نشه. هیچ تبلیغی برای اربعین نکرد تا شلوغ نشه.. جنگل آتش می‌گرفت میگفت صبر نمی‌کنیم تا خودش از رو بره و خاموش بشه. آب رو صبر میکنیم تا بارون بیاد. هوای آلوده روو صبر میکنیم باد بیاد خخخخ علی برکت الله (393066)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها