به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : ۳۵۸۴۹۸
غیبت در تمرینات پیش فصل

دلیل اصلی نیمکت‌نشینی‌های رونالدو از نگاه واران

گروه ورزشی: رافائل واران معتقد است که غیبت رونالدو در تمرینات پیش فصل باعث شده او هنوز نتواند جایی در ترکیب ثابت منچستریونایتد داشته باشد.
دلیل اصلی نیمکت‌نشینی‌های رونالدو از نگاه واران
6 هفته از لیگ برتر انگلیس گذشته و یونایتد یک بازی هم در لیگ اروپا برابر رئال سوسیداد انجام داده اما کریستیانو رونالدو هنوز نتوانسته جایگاه ثابتی در تیم داشته باشد. فوق ستاره پرتغالی تا آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی برای جدایی تلاش کرد ولی در نهایت ماندنی شد. او در تمرینات پیش فصل یونایتد نیز غایب بود و تا به اینجای فصل در هفت بازی رسمی، 297 دقیقه در میدان بوده و اغلب کار را از روی نیمکت شروع کرده است. رونالدو گل نزده و پاس گل هم نداده است.

رافائل واران، مدافع فرانسوی یونایتد، در مورد دلیل نیمکت‌نشینی‌های رونالدو گفت:« همانطور که قبلا گفته‌ام، رونالدو اینجا با ماست و این از هر چیز دیگری مهمتر است. همه می دانیم که رونالدو در تمرینات پیش فصل غایب بود و از نظر من این مهمترین دلیل نیمکت‌نشینی‌های او است. به عنوان یک فوتبالیست نمی توانید تمرینات پیش فصل را از دست بدهید.»
واران ادامه داد:« مربی ما عوض شده و حالا اریک تن‌هاخ برنامه هایی کاملا جدید دارد. ما حالا با سبکی کاملا متفاوت با فصول قبل بازی می کنیم. رونالدو باید خودش را با تیم و برنامه های تاکتیکی جدید هماهنگ کند و به کمی زمان بیشتر نیاز دارد. اطمینان دارم که به زودی همان رونالدوی همیشگی را در میادین خواهیم دید.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها