به روز شده در ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۱۹:۵۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۳۵۹۸۰۳

استوری پپ گواردیولا برای درگذشت مهسا امینی

استوری پپ گواردیولا برای درگذشت مهسا امینی
گروه عکس: بسیاری از ورزشکاران معروف جهان به درگذشت مهسا امینی دختر سنندجی واکنش نشان دادند.
 استوری پپ گواردیولا از پر افتخارترین مربیان جهان؛

واکنشها به درگذشت مهسا امینی,قتل مهسا امینی

 
** ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۴۰۱-۰۸-۰۱ ۱۴:۴۵ بسته می شود. **
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ۱۵:۲۴
این نشون میده پشت داستان انگلیس پلید هستش (394605)
۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ۲۰:۱۰
پلید کسانی هستند که بی عرضه گی ها و دزدی ها و دروغگویی هاشون تمامی نداره کسانی هستن که حقوق بگیر و کارگر و معلم را تحت فشار و مضیقه قرار داده اند کسانی هستن که کمر مستأجر رو شکسته اند. پلید اینا هستن و همفکران شون آقا نیما یا هنوز دهنت بوی شیر میده و معنای مسئولیت رو نمی فهمی یا سرت در آخور بیت الماله و سختی زندگی و پایمال شدن حق و حقوقت رو نچشیده ای. (394648)
۱۴۰۱/۰۷/۰۲ ۰۸:۳۱
خب عزیزم
درسته گرانی و مردم در مضیقه هستن ولی
اعتراض باید مسالمت آمیز باشه ......... (395117)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۹:۳۹
بچه کلاس اولی میفهمه چه جریانی پشت این ماجراست تو نمی خواهی بفهمی خب نفهم (395860)
۱۴۰۱/۰۷/۰۱ ۱۳:۱۶
پلید اون نادان هایی بودند که احمقانه به سفارت کشورهای دیگه حمله کردن وباعث به خطرافتادن امنیت ارامش وثبات کشورشدند (394820)
۱۴۰۱/۰۷/۰۱ ۱۳:۱۸
جلوی داستان کیه؟ بیتوجهی به ناراحتی و فشار و استرس مردم پلیدی و پلشتی نیست؟ (394822)
۱۴۰۱/۰۷/۰۱ ۱۷:۵۹
خدااایا حق نداریم از دست امثال شماها خونمون به جوش بیاد؟ (394963)
۱۴۰۱/۰۷/۰۲ ۰۷:۳۱
این نشون میده که....... مهسا رو کشتین (395108)
ژینا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ۱۷:۴۳
درود بر تو ای مرد بزرگ آزاد اندیش
وجود انسان هایی شریف و بزرگوار به انسانیت بها داده است و از همراهی شما انسان دوست داشتنی بسیار سپاسگزاریم

ما ملت مظلوم ایران را تنها نگذارید (394623)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ۲۱:۲۸
اگه صرفا استوری گذاشتن و اسم مهسا امینی اوردن نشانه ازادگی باشه، خیلی از ارگانهای وابسته به جمهوری اسلامی از سپاه تا بقیه نسبت ب مرگ مهسا امینی تسلیت گفتن و خواستاد احقاق حق شدن... (394663)
۱۴۰۱/۰۷/۰۱ ۰۷:۵۸
خودشون میکشن،تسلیت هم میگن. (394767)
۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۹:۴۰
آخی نگاه کن تنهایی لولو نخوردت (395861)
۱۴۰۱/۰۷/۰۱ ۰۰:۱۷
میگم پپ سالانه هزاران انسان دیگه از ظلم امریکا و رژیم صهیونیستی می میرن یادت نیفتاد پیام بزاری (394699)
asea
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۱ ۰۳:۵۶
آمل قتلگاه بود ... (394745)
۱۴۰۱/۰۷/۰۱ ۰۵:۲۴
اینم مثل بازیگر ها ایرانی خودش را کچل کرده است!
شاید هم از این الگو گرفتند. (394752)
۱۴۰۱/۰۷/۰۱ ۰۹:۵۴
نتیجه یک کار غیرقانونی و نسنجیده. میگن دیوونه یک سنگ میندازه ته چاه صدتا عاقل نمیتونن دربیارن (394792)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۲ ۱۹:۰۱
واقعا پپ دل بزرگی داره هزاران کشته در آفریقا و آمریکا و آسیا که بر اثر تحریم رو فراموش کرده یادی از ایران کرده شاید خیلی دوست داره ایران رو در جام جهانی قهرمان میکرد و آتش فتنه را خاموش میکرد
گاوبازی رو چه با احساسات (395389)