به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۳۶۳۹۳۵

روز بزرگ لونین و درخشش تراشتگن: پیروزی با کیست؟

گروه ورزشی: آندری لونین، دروازه‌بان رئال مادرید، به همراه مارک آندر تراشتگن می‌توانند نقش مهمی را در ال‌کلاسیکوی رفت این فصل ایفا کنند.
روز بزرگ لونین و درخشش تراشتگن: پیروزی با کیست؟
رئال مادرید روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش به مصاف بارسلونا خواهد رفت. 
دو تیم در هفته‌های اخیر با معضل جدی مصدومیت بازیکنان کلیدی‌شان روبرو بودند و شرایط برای هر دو مربی نگران‌کننده به نظر می‌رسد اما می‌توان گفت که شرایط بارسا از این نظر در چند روز اخیر تا حد زیادی بهتر شده است. 
یکی از نگرانی‌های جدی کارلو آنچلوتی در این بازی مربوط به غیبت تیبو کورتوا بود که در چهار بازی اخیر در ترکیب رئال به میدان نرفت و هراس این مربی ایتالیایی به واقعیت تبدیل شد تا این بازیکن بلژیکی که یکی از ستون‌های ترکیب رئال به حساب می‌آید، حضور در ال‌کلاسیکو را هم از دست بدهد. 
حالا لونین که در چهار بازی اخیر سه گل دریافت کرده باید به عنوان دروازه‌بان رئال در ترکیب اصلی این تیم برابر بارسلونا به میدان برود. هرچند او عملکرد ضعیفی در چند بازی اخیر نداشته است اما عدم حضور کورتوا در دروازه باعث نگرانی بسیاری از هواداران رئال مادرید خصوصا در تقابل با روبرت لواندوفسکی شده است. 

با این حال، بسیاری نیز باور دارند که لونین این فرصت را دارد تا با انگیزه مضاعف در این بازی در دروازه قرار بگیرد تا توانایی‌هایش را در این دیدار حساس به نمایش بگذارد، فرصتی که شاید دیگر به این زودی نصیب او نشود. 
در سوی دیگر میدان هم تراشتگن ایستاده است که بسیاری معتقد هستند جایگاه فعلی بارسا در صدر جدول رده‌بندی به واسطه درخشش او در دروازه است. 
این دروازه‌بان آلمانی آماری خیره‌کننده از خود به جای گذاشته و در هشت دیدار گذشته این فصل تا به حال تنها یک گل دریافت کرده تا نشان دهد به سد محکمی در دروازه بارسا تبدیل شده است. ضعف این تیم در خط دفاعی هم به واسطه حضور تراشتگن در دروازه تا حد زیادی جبران شده است. 
به نظر می‌رسد که شانس بارسا در این دیدار حساس حداقل بیشتر از رئال مادرید است که نتوانست ستاره تیمش را به موقع برای حضور در این بازی آماده کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها