به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۰۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۳۶۴۲۷۷

قیمت عسل کوهی اصل طبیعی نجم و تفاوت آن با سایر عسل ها

گروه کسب و کار: عسل کوهی نجم یا همان عسل طبیعی و درمانی جزء بهترین عسل های موجود در جهان است که خواص فراوان دارویی دارد. در ادامه به بررسی این خواص می‌پردازیم.
قیمت عسل کوهی اصل طبیعی نجم و تفاوت آن با سایر عسل ها
معرفی عسل کوهی نجم
عسل کوهی نجم یا به تعبیری دیگر عسل وحشی همان عسل ارگانیک است. ویژگی عسل ارگانیک در این است که بدون دخالت بشر تولید و آماده مصرف می‌شود. عسل های کوهی در کندوهای دست ساز انسان تولید نمی‌شوند. بلکه تولید این نوع از عسل ها بر روی شکاف سنگها، تنه درختان، صخره ها و... صورت می‌پذیرد. عسل وحشی از نظر زنبور تولید کننده نیز با عسل کندو تفاوت دارد. عسل گون اصل کوهی نجم توسط زنبور نژاد ایرانی تولید می‌شود. البته نژاد این زنبورها مستقیما بر روی ظاهر آن‌ها اثرگذار است. بنابراین ممکن است زنبورهای وحشی ایران نسبت به سایر مناطق ظاهر متفاوتی داشته باشند.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980



تفاوت عسل وحشی یا کوهی با سایر عسل ها
زنبورهای تولید کننده عسل کوهی نیازی به مراقبت های انسانی ندارند. زیرا در مقابل شرایط جوی، بیماری ها و کمبود غذا توانایی مقابله و مقاومت کافی دارند. موم عسل کوهی خودبافت است. یعنی خود زنبورهای وحشی به طور کامل آن را تولید می‌کنند. کیفیت عسل کوهی قابل مقایسه با سایر انواع عسل نیست. طعم و مزه متفاوت تجربه‌ای است که با خوردن عسل های کوهی به دست خواهید آورد. اگر به دنبال یک محصول مفید و کاملا ارگانیک هستید، ما به شما عسل کوهی را پیشنهاد می‌کنیم. این عسل ها به دلیل شرایط ویژه ای که در آن به تولید می‌رسند بسیار کم‌یاب هستند‌. از این رو قیمت عسل کوهی مرغوب هم نسبت به سایر انواع بیشتر است. حین تهیه این نوع عسل باید دقت کافی داشته باشید‌. زیرا بسیاری از فروشندگان سایر انواع عسل را به این نام و با قیمت گزاف به فروش می‌رسانند.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980
 
ویژگی‌ها و خواص عسل‌های طبیعی نجم
در قسمت قبلی نکاتی راجع به عسل کوهی مطرح کردیم. در این بخش به بررسی خواص عسل طبیعی نجم می‌پردازیم. زنبور پس از تغذیه از گیاهان گوناگون شهد گل ها را فرآوری و تغلیظ می‌کند. در نهایت نیز آن‌ها را در کندو ذخیره خواهد کرد. در واقع منظور ما از عسل طبیعی فراورده‌ای است که به شکل فوق تولید شود. بنابراین طبیعی بودن منبع شهد نکته ای است که باید حین تهیه عسل آن را در نظر بگیرید. معمولا این عسل ها غلیظ هستند و به راحتی از ظرف خود بیرون نمی‌ریزند.



مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980
در صورت گرم کردن عسل، در عین حال که کاراملی می‌شود، کف نمی‌زند. مزه عسل طبیعی نیز نسبت به عسل های غیرطبیعی یا تقلبی زودتر از دهان می‌رود. زیرا مواد شیرین کننده به آن اضافه نشده است. عسل طبیعی خاصیت ضد باکتری دارد و برای سلامتی مفید است. هم‌چنین برای بهبود ضعف های بدنی هم مورد مصرف قرار می‌گیرد. به رفع آلرژی کمک می‌کند. از خستگی مفرط و احساس خواب آلودگی نیز جلوگیری خواهد کرد. هم‌چنین به عنوان یک منبع انرژی فوق العاده از انرژی قند فرآوری نشده معرفی می‌شود‌.

عسل چهل گیاه نجم
عسل چهل گیاه نجم خواص متعدد درمانی و تغذیه ای دارد. عسل چهل گیاه برای دستگاه گوارش مفید است. زیرا در آن آنزیم های گوارشی نظیر آمیلاز، لیپاز و... وجود دارند. افرادی که با مشکل ترش کردن معده مواجه هستند می توانند از عسل چهل گیاه برای بهبود خود استفاده کنند‌. این عسل را برای پیشگیری کردن از مشکلات تنفسی مثل آسم و... نیز مصرف می‌کنند‌. خواص ضد سنگ کلیه و مثانه عسل مذکور هم از دیگر مزیت‌های مصرف آن است. مصرف منظم عسل های چهل گیاه تامین کننده سلامت سیستم ادراری فرد خواهد بود.

مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980
 برای درمان سردردهای میگرنی می‌توان از این عسل استفاده کرد. از دیگر خواص عسل های چهل گیاه حل مشکلات مربوط به ضعف خواب، ضعف حافظه و... است. این نوع عسل باعث بهبود جریان خون در بدن و تصفیه آن نیز خواهد شد.



مصرف عسل دارویی نجم
حتما شما هم نکاتی را در خصوص عسل دارویی شنیده اید. همان‌طور که می‌دانید عسل مرغوب و ارگانیک خواص درمانی نیز دارد. این شیرین کننده طبیعی می‌تواند نقش ضد التهابی، ضد باکتری و آنتی اکسیدان بودن داشته باشد. در موارد زیادی شاهد این هستیم که مردم حین سرماخوردگی از عسل برای درمان زخم ، سرفه و... استفاده می‌کنند. مصرف عسل دارویی نجم همواره باعث می‌شود که سیستم ایمنی بدن فرد تقویت پیدا کند. عسل می‌تواند موجب کاهش استرس و اضطراب در بدن شود. بعلاوه در درمان بیماری‌های قلبی و عروقی هم تاثیر مثبتی دارد‌. در طب سنتی در موارد زیادی از این ماده به عنوان دارو استفاده می‌شود‌.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980

درمان زخم، سوختگی، جوش، بهبود جای زخم و... همگی از مواردی هستند که ردپای استفاده از عسل دارویی را در آن‌ها پیدا می‌کنید. برخی معتقدند که طی مطالعاتی، عسل حتی از شربت ها و داروهای سرفه هم بهتر عمل کرده است. عسل های طبیعی دارای آنتی اکسیدان های مهمی هستند. این آنتی اکسیدان ها در کاهش خطر حملات قلبی، سکته و فشار خون موثر هستند. افرادی که دارای حساسیت های فصلی هستند نیز می‌توانند از عسل ارگانیک استفاده کنند. علاوه بر تمام مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم عسل می‌تواند در تسکین التهاب دستگاه گوارش هم کمک کننده باشد‌. مواد معدنی فراوانی مثل پتاسیم، سدیم، فسفر، منگنز، منیزیم، مس، آهن و... در عسل وجود دارند. آنزیم های عسل هضم غذا را نیز با سهولت همراه می‌کنند. هم‌چنین موجب کاهش آسیب سلولی به مغز می‌شوند. دارا بودن کربوهیدرات در عسل موجب سوخت رسانی مناسب به عضلات نیز خواهد شد.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980
 
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها