به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۳۶۶۱۲۵

ترکیب استقلال برابر هوادار اعلام شد

ترکیب استقلال برابر هوادار اعلام شد
گروه ورزشی:  پیروزی پرسپولیس برابر مس کرمان، تنها یک پیام را برای ساپینتو داشت و آن این است که تیم او در دیدار امروز برابر هوادار، محکوم به پیروزی است. فاصله آبی ها با صدر جدول به عدد پنج رسیده و برای بازگشت به وضعیت قبل، استقلال باید در دیدار امروز برنده از زمین خارج شود.
در مسابقه ای از هفته یازدهم که به آخرین هفته رقابت های لیگ برتر پیش از آغاز جام جهانی معروف شده، شاگردان ریکاردو ساپینتو در استادیوم پاس قوامین به مصاف هوادار خواهند رفت و انتظار می رود که سرمربی پرتغالی، تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند.
* سیدحسین حسینی انتخاب اول و آخر ساپینتو در این فصل بوده است. برخلاف لیگ قبل که فرهاد مجیدی در بازه های مختلفی از علیرضا رضایی استفاده کرد، اما سرمربی پرتغالی ترجیح می دهد در این فصل تنها از سیدحسین در ترکیب تیمش بهره بگیرد.
* خط دفاعی استقلال در 2 دیدار قبلی خوب عمل کرده و موفق به ثبت کلین شیت شده است. آبی پوشان امروز نیز شاهد حضور زوج عارف غلامی و رافائل سیلوا خواهند بود و آنها وظیفه مهار عناصر تهاجمی میزبان را برعهده خواهند داشت.
* ساپینتو همچنان اعتقادی به استفاده از 2 بازیکن ملی پوش خود در سمت راست و چپ ندارد. صالح حردانی و ابوالفضل جلالی این بازی را نیز از روی نیمکت آغاز می کنند. کوین یامگا امسال با پستی متفاوت با سال قبل و در دفاع راست بازی می کند و جعفر سلمانی نیز در جناح دیگر به میدان می رود.
* در خط میانی، روزبه همچنان هافبک شماره یک تیم ساپینتو است. او امروز نیز در پست هافبک دفاعی انجام وظیفه خواهد کرد ولی زوج او در بازی امروز تغییر کرده است. سعید مهری که در بازی های قبل نیز به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود، به جای مهدی پور بازی خواهد کرد. آرش رضاوند نیز هافبک تهاجمی آبی پوشان است.
* محمد محبی در اردوی ارزیابی فنی اخیر تیم ملی حاضر شد و به همین دلیل انگیزه دارد تا در 2 بازی باقیمانده استقلال تا پیش از جام جهانی، نظر مثبت کی روش را جلب کند. در سمت دیگر نیز مهدی قایدی به میدان می رود. شانس دعوت او به تیم ملی خیلی کم شده و تمرکز او روی موفقیت در لباس استقلال است.
* پیمان بابایی در تمرین دیروز دچار مصدومیت شد و به همین دلیل ساپینتو مجبور به ایجاد تغییرات در خط حمله تیمش است و ارسلان مطهری، امروز کار را از ابتدا آغاز می کند.
ترکیب استقلال برای دیدار برابر هوادار:
سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یامگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – سعید مهری – آرش رضاوند – محمد محبی – مهدی قایدی – ارسلان مطهری
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها