به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۳۶۶۱۹۰

چشمک یک استقلالی به کی‌روش و جام جهانی

چشمک یک استقلالی به کی‌روش و جام جهانی
گروه ورزشی:وینگر استقلال با عملکرد خوب در هفته‌های اخیر شانس زیادی برای حضور در لیست نهایی تیم ملی دارد. استقلال دیروز در ورزشگاه دستگردی موفق به شکست هوادار شد و با توجه به توقف سپاهان به رده دوم جدول صعود کرد. تک گل استقلال مقابل تیم ساکت الهامی توسط محمد محبی به ثمر رسید که در هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی در ترکیب آبی‌پوشان داشته موفق ظاهر شده است.
 
این چهارمین گل فصل محبی بود و او که در فصل نقل و انتقالات به صورت قرضی به استقلال پیوسته حالا به تنهایی بهترین گلزن این فصل تیم ریکاردو ساپینتو است. وینگر بوشهری استقلال با درخشش در چند هفته گذشته شانس خود برای حضور در فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را هم افزایش داده است.

محبی در بازی روز گذشته استقلال مقابل هوادار علاوه بر گلی که زد در طول نود دقیقه هم نمایش خوبی داشت و با نمره 7.90 از نگاه سایت متریکا به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد. او در دقایق پایانی بازی و در شرایطی که تعویض شده بود به خاطر اعتراض به داور مسابقه کارت زرد گرفت تا سه‌کارته شود و در استانه محرومیت هم قرار بگیرد.محبی با قراردادی قرضی به استقلال پیوسته و مشخص نیست بند خرید در قرارداد او وجود داشته باشد. با این اوصاف شاید یکی از نگرانی‌های هواداران استقلال جدایی احتمالی محبی در پایان فصل باشد.
برچسب ها: محمد محبی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها