به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۳۶۷۲۱۷

امباپه: درگیر جام جهانی هستم، سرزنشم نکنید!

امباپه: درگیر جام جهانی هستم، سرزنشم نکنید!
گروه ورزشی: اگرچه پاری سن ژرمن با گلزنی کیلیان امباپه موفق به کسب برتری 1-2 در خانه یوونتوس شد، اما آنها در نهایت بعد از بنفیکا در رده دوم جدول مرحله گروهی قرار گرفتند. کیلیان امباپه بعد از این دیدار مدعی شد آنها تمام تلاش خود را برای صدرنشینی انجام دادند و حالا با آرامش در انتظار قرعه دور حذفی در این تورنمنت خواهند بود.
کیلیان امباپه، گفت: "قرار گرفتن در رده دوم جدول؟ ما به شکل عادی با این موضوع کنار خواهیم آمد و مهم این است که موفق به صعود به دور بعد شدیم. البته ما دوست داشتیم اول شویم و برای رسیدن به این هدف همه کار کردیم، اما این فوتبال است. حالا ما موفق به رسیدن به دور بعد شدیم و بی‌سروصدا به سمت بازی در مرحله یک هشتم حرکت خواهیم کرد. البته مدت زمان طولانی تا آن مرحله باقی مانده و ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد.

پیروزی در خانه یوونتوس؟ این لیگ قهرمانان است، برخی می گویند ما کمی تحت فشار قرار گرفتیم، اما بازی در این شرایط آسان نیست. ما برای کسب پیروزی بازی کردیم و این مهمترین چیز بود. گلزنی یکی از ویژگی های من است و هم‌تیمی‌هایم نیز به خوبی به من کمک کردند تا بتوانم دروازه یوونتوس را باز کنم و حالا خوشحالم که این گل در پیروزی پاری سن ژرمن نقش داشت.
موقعیت من در پست وینگر چپ؟ سرمربی تصمیم گرفت سیستم را تغییر داده و من را در این پست قرار دهد. من هر جا که لازم باشد بازی می کنم و سعی می کنم کارآمد باشم. جام جهانی؟ این تورنمنت به اندازه یک عمر ارزش دارد و مردم نمی توانند ما را به خاطر فکر کردن به آن سرزنش کنند."
برچسب ها: کیلیان امباپه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها