به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۳۶۹۲۹۱

ست کامل لوازم خشکشویی

گروه کسب و کار: اگر میخواهید ست کامل لوازم خشکشویی را بشناسید و ضرورت و قیمت و مرجع هر کدام از آنها را بدانید این مقاله را بخوانید.
ست کامل لوازم خشکشویی
در خانه از چه نوع ماشین لباسشویی استفاده می‌کنید؟ در طول هفته چند بار به وسیلۀ لباسشویی لباس‌هایتان را می‌شویید؟ تا چه میزان با نحوۀ عملکرد ماشین لباسشویی و تجهیزات مربوط به آن آشنایی دارید؟ ماشین لباسشویی صنعتی با لباسشویی خانگی چه تفاوتی دارد؟ ماشین‌های لباسشویی خانگی چه محدودیت‌هایی دارند؟ به نظر شما خشکشویی‌ها لباس را با چه کیفیتی می‌شویند؟
در صورتی‌ که تاکنون با ماشین لباسشویی، لباس، پارچه، ملحفه، پتو و غیره را شسته‌اید، حتماً می‌دانید که عملکرد این محصولات خانگی با یک‌سری محدودیت همراه است و مصرف‌کنندگان باید نسبت به این موضوع آگاهی کامل داشته باشند و سپس اقدام به استفاده از آن کنند. در این رابطه باید گفت که لباسشویی‌های خانگی با ظرفیت حداکثر 10 کیلوگرم در بازار عرضه شده‌اند. بدین ترتیب استفاده بیش از حد تعیین‌شده، موجب بروز مشکلاتی نظیر ازکارافتادگی و حتی سوختن آن می‌شود. به‌عنوان مثال، با استفاده از مدل‌های خانگی لباسشویی نمی‌توان حجم زیاد لباس، ملحفه و حتی تعداد بیش از یک پتو را در یک مرحله شست. بر همین اساس یک‌سری مغازه‌ها و مجموعه‌ها در قالب خشکشویی راه‌اندازی شده‌اند و با در اختیار داشتن ماشین لباسشویی صنعتی و ست کامل لوازم خشکشویی، خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌کنند.

تجهیزات لاندری یا ست کامل لوازم خشکشویی انواع مختلفی دارند که هر کدام برای انجام کار خاصی طراحی و تولید میشوند ولی به صورت کلی کار تمام تجهیزات زیر مجموعه لاندری کار این است که تمام میکروب ها، انگل ها، قارچ ها و عوامل بیماری زای موجود در البسه را از بین ببرند. سایتهای زیادی از جمله دیجی کالا، ترب، نگین طبخ و ایمالز وجود دارند که تجهیزات کامل را در به صورت آنلاین عرضه می کنند. در این بین، نگین طبخ تجهیزات صنعتی را برای فروشگاهها عرضه می کند. به این معنی که اگر کسی بخواهد تجهیزات کامل را برای یک خشکشویی صنعتی که روزانه تعداد زیادی پتو و لباس را بشورد می تواند به این فروشگاه اینتزنتی تجهیزات لاندری مراجعه کند. در ادامه ست کامل لوازم خشکشویی معرفی می شوند. لطفا با ما باشید.



ست کامل لوازم خشکشویی چیست؟
به‌طورکلی تمامی لوازم و تجهیزات موردنیاز برای راه‌اندازی یک خشکشویی استاندارد و کارآمد، ست لوازم خشکشویی نامیده می‌شود. البته بعضی از لوازم به‌لحاظ کاربرد، جزء اصلی‌ترین تجهیزات خشکشویی به شمار می‌روند و بعضی دیگر صرفاً جنبه افزایش خدمات و بهبود کارایی را دارند. در این بخش قصد داریم به بررسی ست کامل و لوازم اصلی خشکشویی بپردازیم و شما را بیش از پیش با تجهیزات موردنیاز برای راه‌اندازی این دسته از مشاغل پرکاربرد آشنا کنیم.

خشکشویی چگونه شغلی است؟
بعضی از افراد بر این عقیده‌اند که خشکشویی و شستن انواع لباس، ملحفه، پتو، روتختی و غیره از راحت‌ترین مشاغل دنیاست و صرفاً شستن آسان این محصولات منتهی به کسب درآمد می‌شود. در حالی‌که اصلاً این‌طور نیست و خشکشویی شغل بسیار سخت و حساسی محسوب می‌گردد. به دلیل اینکه مشتریان لباس، پتو، روتختی و سایر لوازم قابل شست‌وشوی گران‌قیمت و خاص خود را به شما می‌سپارند تا با استفاده از موادشویند و دستگاه‌های پیشرفته، آن‌ها را به بهترین شکل ممکن بشویید. در این‌ خصوص علاوه‌بر در اختیار داشتن تجهیزات باکیفیت، می‌بایست افراد از تجربه و تخصص کافی نیز برخوردار باشند تا نه تنها موجب خرابی و سوختگی اقلام شسته‌شده نگردند، بلکه در کوتاه‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت، به مشتریان خدمات‌رسانی کنند.

لوازم موردنیاز برای راه‌اندازی خشکشویی
در صورتی‌ که قصد تأسیس خشکشویی را دارید و می خواهید به‌واسطۀ آن درآمد قابل‌توجهی کسب کنید، می‌بایست با ست کامل لوازم این شغل آشنایی داشته باشید و ضمن تهیه آن‌ها، در کوتاه‌ترین زمان ممکن فعالیت خود را شروع کنید. بدین منظور بعضی از مهم‌ترین ست لوازم و تجهیزات خشکشویی به قرار زیر است:



1. ماشین لباسشویی صنعتی
ماشین لباسشویی صنعتی ازجمله اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش ست کامل لوازم خشکشویی است و وظیفۀ شست‌وشوی تمامی سفارشات مشتریان را برعهده دارد. به‌عبارتی می‌توان گفت بدون ماشین‌های لباسشویی صنعتی، عملاً خشکشویی بلااستفاده خواهد بود و ارائه خدمات آن در بسیاری از موارد غیرممکن می‌شود، ازاین‌رو برای راه‌اندازی یک مغازه به‌روز و باکیفیت جهت شستن انواع لباس، پتو، ملحفه و غیره می‌بایست براساس مساحت فضا و همچنین تعداد مشتریان، یک یا چند ماشین لباسشویی تهیه کنید تا در ادامه بتوانید فرآیند شست‌وشوی سفارشات مراجعه‌کنندگان را با سرعت و کیفیت مطلوب انجام دهید.

سایتهای زیادی وجود دارد که ماشین لباسشویی صنعتی را در سرتاسر دنیا عرضه می کند و نام و نشان ویژه ای برای خود در این صنعت دارند. از جمله سایتهای معروف که بعضی از آنها نیز نوپا هستند می توان به maglaundryequipment.co.uk, unimac.com, negin-tabkh.com و fagorprofessional.com اشاره کرد. این سایتها عمدتا پشتیبانی درازی مدت برای محصولات خود دارند و می توانند تا 20 سال محصولات خود را گارانتی کنند. پس می توان نکته اول را اینگونه در نظر گرفت که اگر قصد خرید ماشین لباسشویی صنعتی را دارید باید از فروشگاههای معتبر آنرا تهیه کنید و اگر راجع به این دستگاه اطلاعات زیادی ندارید می توانید از مشاوران این شرکت کمک بخواهید.
خاطرنشان می‌شود که لباسشویی‌های صنعتی با طرح‌های متنوع و در ابعاد و اندازه‌های گوناگون تولید و در بازار عرضه می‌شوند. این محصول در دو مدل نیمه‌اتوماتیک و تمام‌اتوماتیک و با ظرفیت‌های 20، 25 و 30 کیلوگرمی تولید گردیده‌است و مصرف‌کنندگان متناسب با نیاز، تعداد مشتری و مساحت مغازه، اقدام به خرید لباسشویی موردنیازشان می‌کنند. همواره به یاد داشته باشید که این دستگاه عامل اصلی نشان‌دهنده کیفیت کار شما درزمینۀ شست‌شوی انواع لباس، ملحفه، روبالشتی، روتختی و پتو است، بدین ترتیب هنگام خرید این نوع از لوازم خشکشویی، نهایت دقت را به خرج دهید و سپس مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین ماشین لباسشویی صنعتی را از نظر امکانات و نحوه عملکرد خریداری کنید. جهت بررسی قیمت و خرید ماشین لباسشویی صنعتی در داخل ایران یا بر روی لینک کلیک کنید و یا به سایت نگین طبخ خاورمیانه مراجعه کنید. 

2. خشک‌کن صنعتی
پس از شست‌وشوي اقلام سفارش داده‌شده از سوی مشتریان، می‌بایست آن‌ها را به‌طور کامل خشک كرد و در زمان مقرر تحویل مشتری داد. با توجه به تعداد زیاد درخواست‌ها و کمبود فضای خشکشویی‌ها، امکان خشک‌کردن آن‌ها به‌صورت سنتی وجود ندارد، ازاین‌رو برای خشک کردن لباس‌ها، ملحفه‌ها، پتوها و غیره از خشک‌کن صنعتی استفاده می‌کنند. این دستگاه نیز به دلیل عملکرد منحصر‌به‌فرد و کارایی فوق‌العاده، از تجهیزات و لوازم سِت کامل خشکشویی محسوب می‌شود و قادر است تا در هر نوبت، تعداد زیادی لباس را با کیفیت بالا خشک كند و به‌دست مشتریان برساند.
البته باید گفت که خشک‌کن‌های صنعتی از ساختار به‌روز برخوردار هستند و ضمن خشک کردن کامل لباس‌ها، هیچ‌گونه آسیبی به الیاف و دوخت آن‌ها وارد نمی‌کنند، بدین ترتیب برای راه‌اندازی خشکشویی، حتماً این محصول پرکاربرد را تهیه كنيد و جهت خشک کردن انواع لباس، شلوار، چادر، پتو، ملحفه، روتختی و غیره به‌کار ببرید.

3. اتو پرس
در تمامی خشکشویی‌ها بعد از شستن و خشک کردن اقلام سفارشی، در صورت نیاز باید آن‌ها را اتو کرد. در این‌ خصوص برای اتو کردن انواع لباس، پرده و غیره از اتو پرس استفاده می‌کنند. اتو پرس نیز ساختار پیچیده‌ای دارد و از ظاهر آن نیز می‌توان فهمید که ساخت این دستگاه با کارایی فوق‌العاده، بسیار پیچیده و حساس است. در این زمینه علاوه‌بر اتو پرس، از وسایلی نظیر غلطک اتو، میز مکش اتو و مانکن اتو نیز استفاده می‌شود و می‌توان گفت این لوازم از تجهیزات مرتبط با اتو پرس به شمار می‌روند و در بسیاری از خشکشویی‌ها به‌منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات به‌كار گرفته مي‌شوند.

4. دیگ بخار
با توجه به اینکه در بسیاری از خشکشویی‌ها از اتو و پرس بخار نیز استفاده می‌شود، به‌منظور تأمین بخار این نوع از دستگاه‌ها، دیگ بخار به‌کار برده می‌شود. درواقع دیگ بخار با تولید بخار و ذخیره آن در محفظۀ فولادی، زمینه مناسبی برای کار با اتو و پرس فراهم کرده‌است. دیگ‌های بخار نیز براساس ظرفیت و توان تولید بخار به مدل‌های مخنلف نظیر دیگ بخار 4 اسب، 6 اسب و 8 اسب تقسیم‌بندی می‌شوند. مصرف‌کنندگان نیز براساس این معیار، به کیفیت و توان دستگاه پی‌می‌برند و آن را خريداري مي‌كنند.

5. آبگیر صنعتی
آبگیرهای صنعتی نیز از دیگر لوازم ضروری خشکشویی هستند که با بهره‌گیری از نیروی گریز از مرکز، فرآیند آبگیری انواع لباس، پرده، پتو، ملحفه، روتختی و غیره را انجام می‌دهند. به‌عبارت دیگر می توان گفت این دستگاه یک خشک‌کن قدرتمند از نوع چرخنده است که با چرخش دورانی و سریع، فرآیند آب‌زدایی و خشک کردن انواع لباس و سایر اقلام شسته‌شده را انجام می‌دهد. در صورتی‌ که می‌خواهید یک خشک‌شویی باکیفیت و دارای عملکرد قابل‌قبول را راه‌اندازی كنید، باید بهترین و باکیفیت‌ترین آبگیرهای صنعتی را انتخاب كنید و جهت خشک کردن انواع اقلام سفارشی به‌وسيله مشتریان مورد استفاده قرار دهید.
علاوه‌بر مواردی که به آن‌ها اشاره كردیم، لوازم خشکشویی طیف وسیعی از ابزارآلات و تجهیزات را به خود اختصاص داده‌است و در این بخش صرفاً به معرفی و بررسی اصلی‌ترین و مهم‌ترین آن‌ها پرداختیم. در صورتی‌ که می‌خواهید تمامی لوازم خشکشویی از صفر تا صد را تهیه کنید، می‌بایست پس از فراهم كردن محیط مناسب، ابتدا ماشین لباسشویی صنعتی تهیه كنيد و سپس براساس نیاز مشتریان و خدماتی که ارائه می‌کنید، اقلام موردنیاز خود را تهیه كرده و مورد استفاده قرار دهید. جهت خرید و بررسی قیمت آبگیر صنعتی کلیک کنید.


6. ماشین خشکشویی صنعتی
ماشین خشکشویی صنعتی یکی از کاربردی ترین و مهم ترین تجهیزاتی لاندری است که مانند ماشین لباسشویی صنعتی برای شستشوی البسه و منسوجات مورد استفاده قرار میگیرد .ماشین خشکشویی دارای عملکرد و مکانیسم شستشوی کاملا متفاوتی نسبت به ماشین لباسشویی صنعتی می باشد، برخلاف لباسشویی صنعتی که لباس ها را با شست و شوی کامل در آب و مواد شوینده تمیز می کند،  فرآیند خشکشویی و تمیز شدن لباس ها در ماشین خشکشویی عموما با استفاده از حلال شیمیایی، همراه با مقدار بسیار کمی آب و یا کاملا بدون آب انجام میشود، به همین دلیل به این روش خشکشویی گفته میشود.
در روش خشکشویی از حلالی به نام پرکلراتیلن برای لکه بری لباس ها استفاده میشود ، ماشین خشکشویی صنعتی دارای مخزنی برای نگه داری حلال است که حلال به وسیله یک پمپ که در داخل ماشین خشکشویی قرار داده شده است، مابین البسه پخش میشود. از دیگر بخش های مهم ماشین خشکشویی صنعتی فیلتر ها و سیلندر هستند، سیلندر بخشی از ماشین خشکشویی است که لباس ها را تمیز میکند و مورد شست و شو قرار میدهد ،  فیلتر ها هم وظیفه جذب ناخالصی های جدا شده از البسه را در حین شست و شو دارند. اگر می خواهید اطلاعات دقیقی از این ماشین، از بدو اختراع تا ماشین خشکشویی های امروزی داشته باشید و به زبان انگلیسی آشنایی دارید می توانید به صفحه ماشین لباسشویی و ماشین خشکشویی ویکی پدیای انگلیسی مراجعه کنید ولی اگر میخواهید اطلاعات جامعی از قیمت و نحوه خرید از این دستگاه را به زبان فارسی داشته باشید به صفحه ماشین خشکشویی نگین طبخ خاورمیانه مراجعه کنید.

سخن پایانی
با یک نگاه مختصر به گوشه و کنار شهر خواهید دید که خشکشویی‌های فراوانی مشغول به فعالیت هستند و برحسب نوع تجهیزات و نیروی انسانی باتجربه، خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می‌کنند. در این میان افرادی موفق‌تر هستند که ضمن شناسایی دقیق نیاز جامعه هدف، به‌روزترین و باکیفیت‌ترین ست کامل لوازم خشکشویی را تهیه كنند و با استفاده از آن‌ها درآمد کسب نمايند. به‌عنوان مثال، پس از اندازه‌گیری دقیق محیط خشکشویی، ابتدا ماشین لباسشویی صنعتی را خریداری کنید و سپس به سراغ سایر گزینه‌ها بروید، زیرا تا زمانی‌ که یک دستگاه شست‌وشوی مناسب نداشته باشید، نمی‌توانید بقیۀ مراحل نظیر خشک کردن و اتو کشیدن لباس‌ها را انجام دهید. 
جهت کسب اطلاعات جامع در مورد تجهیزات لاندری می توانید به سایت نگین طبخ خاورمیانه مراجعه کنید. این شرکت ست کامل لوازم خشکشویی را با شرایط ویژه در اختیار مشتریان قرار می دهدو در صورت تمایل صفر تا 100 خشکشویی شما را راه اندازی می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید به با شماره تلفن های 02144506442 , 02144504790 تماس بگیرید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها