به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۴ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۳۶۹۵۹۴

اولین انتقاد صریح بازیکنان جام جهانی از قطر

اولین انتقاد صریح بازیکنان جام جهانی از قطر
گروه ورزشی: با اینکه در رسانه‌های اروپایی مدتها است که انتقادهایی شدید از برگزاری جام جهانی 2022 در قطر مطرح است ولی تا کنون فوتبالیست‌هایی که قرار است از چند روز دیگر با تیم‌های ملی‌شان در این تورنمنت به میدان بروند در انتقاد از قطری‌ها محافظه‌کاری می‌کردند.
به نظر می‌رسد با هشدارهایی که فیفا و برگزارکنندگان جام جهانی به بازیکنان و تیم‌های ملی داده و از آنها خواسته بودند وارد مسائل سیاسی نشده و تمرکزشان روی فوتبال باشد باعث شده بود کمتر شاهد انتقادهای تند و تیز از قطر و برگزاری جام جهانی در این کشور باشیم.
ولی برونو فرناندس، ستاره تیم ملی پرتغال و کاپیتان دوم این تیم، که به زودی با پیراهن این کشور در قطر به میدان خواهد رفت در مصاحبه‌ای صریح انتقادهای تندی علیه این دوره از رقابتها مطرح کرد.


برونو فرناندس گفت:" خیلی عجیب است که جام جهانی چند روز دیگر شروع می‌شود. ما واقعا دوست نداریم در چنین زمانی در جام جهانی بازی کنیم. چه برای بازیکن‌ها و چه هواداران این زمان اصلا خوب نیست. بچه‌ها مدرسه می‌روند، مردم سر کار هستند و ساعت شروع مسابقه‌ها هم برای کسانی که در کشور می‌خواهند پخش تلویزیونی را نگاه کنند جالب نیست.
ما فضای این جام جهانی و اتفاقاتی که در هفته‌ها و ماه‌های گذشته افتاده را می‌دانیم. افراد زیادی در حین ساخت استادیوم‌ها جان‌شان را از دست داده‌اند و ما از این بابت ناراحتیم.
می‌خواهیم جام جهانی برای همه باشد. همه فارغ از نژاد و ملیت و دین. جام جهانی فراتر از فوتبال صرف است. این تورنمنت جشنی است برای بازیکنها و هواداران که همه دنیا تماشایش می‌کنند. به نظرم جام جهانی باید بهتر از این برگزار شود".
برچسب ها: برونو فرناندز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها