به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۳۷۲۵۳۲

خبررسانی از شکاف دندانی مهاجم آلمان !

خبررسانی از شکاف دندانی مهاجم آلمان !
گروه ورزشی: نیکلاس فولکروگ با گلی که در دیدار مقابل اسپانیا به ثمر رساند باعث شد امیدهای این تیم برای صعود به مرحله بعدی جام جهانی حفظ شود. او همچنین با این گل خود را به شکل ویژه ای در قلب هواداران مانشافت جا کرد. و شاید علامت ویژه او شکاف جالب بین دندان هایش باشد.
دکتر  مارکوارت، دندانپزشک تیم ملی آلمان در این باره می‌گوید: "نیکلاس فولکروگ بخشی از تیم در کمپ تمرینی در ماربلا نبود، به همین دلیل است که من هنوز نتوانستم معاینات دندانپزشکی او را انجام دهم.  همانطور که در مورد او مشهود است، هیچ دندانی در محل این شکاف از بدو تولد وجود نداشته است.  

در مورد فولکروگ آن‌طور که خودش می‌گوید، این شکاف باز و ‌بازتر شد تا بعداً ایمپلنت قرار داده شود.  با این حال، این کار نباید قبل از بالغ شدن بیمار انجام شود، یعنی قبل از سن 22 تا 24 سالگی برای پسران."
دکتر مارکوارت درباره این که چرا تا قبل از این سن نباید این کار انجام شود نیز گفت: "زیرا استخوان از قبل در حال رشد است.  اگر ایمپلنت را خیلی زود بگذارید، در جای خود باقی می ماند.  دندان های اطراف آن به رشد خود ادامه می‌دهند.  سپس تفاوت در سطح وجود دارد زیرا ایمپلنت با آن رشد نمی کند.  همچنین سایر سیستم های حساس بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در حال حاضر باید روشن شود که آیا هنوز فضای کافی برای ایمپلنت وجود دارد یا خیر. "
برچسب ها: تیم ملی آلمان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها