به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۳۷۲۷۸۶

مسئولان اشتباهاتی کردند؛ اما امام و رهبری اشتباه نکردند

مسئولان اشتباهاتی کردند؛ اما امام و رهبری اشتباه نکردند
گروه سیاسی: خطیب جمعه این هفته تهران با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، حضرت زینب (س) را تجلی باطن قدسی امام حسین (ع) معرفی کرد و بیان داشت: حضرت زینب (س) در مواجهه همه بحران‌ها برنامه داشت و همه‌جا نگاهش به اجرای فرمان، ولی خود بود و در اطاعت از فرمان ولایت ثبات قدم داشت.
کاظم صدیقی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی سیاستمدار و مجاهدی خوش‌فکر و شجاع بود و با داشتن تجارب فراوان فتوحات زیادی را پشت‌سر گذاشته بود، اما در برابر نایب امام زمانش در قامت یک سردار و سرلشکر نبود بلکه دلداده و مرید بود و این را در شخصیت فرماندهان سپاه هم می‌بینید.
امام جمعه تهران با اشاره به روحیه بسیج در مقابل استکبار جهانی اضافه کرد: ایران با همه استکبار در جنگ است و دشمن با همه امکانات و سیستم اطلاعاتی پیچیده در برابر ایران شکست خورده است و ملت ایران همه تهدید‌های استکباری را به فرصت تبدیل کرده است. ملت ایران ۴۳ سال با همه قدرت‌های بزرگ درگیر است، اما خم به ابرو نیاورده است.
وی با بیان اینکه روحیه بسیجی ذوب در ولایت و خدا محور بودن است، افزود: در گذشته مسئولان دچار اشتباهاتی شده‌اند، اما امام و رهبری هیچ‌گاه در مسیری که حرکت کردند اشتباه نکردند، چون تقوا و ثبات قدم داشته‌اند؛ رهبری در مواجهه با همه مشکلات به جمکران می‌رود و به امام زمانش پناه می‌برد و از آن حضرت یاری می‌طلبد.
خطیب جمعه این هفته تهران با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر ممارست بسیجیان در امور معنوی در کنار حضور در عرصه‌های مختلف، اظهار داشت: امروز این ملت بسیجی که شاهکار دنیاست، اقتدارش را از باورش به این مسأله می‌گیرد که رهبرش نایب امام زمان (عج) است و این شاهکار بسیج است که زیر پرچم حضرت زینب (س) نشان داده می‌شود.
 صدیقی با اشاره به گرامیداشت روز ۱۶ آذر، روز دانشجو، گفت: من هر هفته با دانشگاه‌های مختلف در ارتباط و با دانشجویان عزیز مأنوس هستم. دانشجویان انقلابی ما لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و امام پیام دادند که خوب جایی را گرفتید و رها هم نکنید و این معجره جنبش دانشجویی بود؛ دانشجویان ما در بحث اعتکاف هم سرآمد بوده‌اند یا در دفاع مقدس جنبش دانشجویی هزاران شهید تقدیم کرده است.
وی افزود: امروز بدانید که امام حسین (ع) در دانشگاه‌ها خیمه و پرچمی برافراشته دارد و هر جا که پرچم امام حسین (ع) است، شکست معنا ندارد و پیروزی قطعی است؛ اگر چند نفر حرمت‌ها را شکستند، بدانید دانشگاه‌هایی که با خون شهدا تأسیس شده است نمی‌گذارد به انقلاب صدمه بزنند و تا آخر زیر پرچم ولایت به وظایف دانشجویی‌اش ادامه می‌دهد.
امام جمعه تهران با اشاره به آخرین بازی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی قطر در برابر آمریکا گفت: تیم ملی کم نگذاشت، اما به هر حال بازی بُرد و باخت دارد و امیدواریم همه وزارتخانه‌ها به‌خصوص ورزش و آموزش و پرورش نسبت به امور فرهنگی و ورزشی توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.
برچسب ها: كاظم صدیقی

۱۴۰۱/۰۹/۱۱ ۱۷:۱۸
ییکی از مسولان شمایید چرا ماندی (407716)
۱۴۰۱/۰۹/۱۱ ۱۷:۴۴
امثال شما با مشاوره غلط به رهبری این وضع رو بار آوردید (407720)
شهروند
Turkey
۱۴۰۱/۰۹/۱۱ ۱۸:۱۰
آقای صدیقی هیچ یک ازمسئولین نظام اسلامی هیچ گاه اشتباه نمیکنند. این کافران هستند که غرق در اشتباه وگناه هستند (407724)
فرنود
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۱۱ ۱۸:۲۸
نعوذ بالله (407726)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۱۱ ۱۸:۴۳
یعنی امام و رهبر جز مسئولان نبودند ؟ میشه بفرمائید پس تعریف شما از مسئول چی هست ؟ یا جدا فهم تعریف مسئول را ندارید یا کلا در جایگاه تعریف نیستید . پس بهتراست سکوت کنید . (407729)
۱۴۰۱/۰۹/۱۱ ۲۱:۲۲
اینها کاش به دین و درد مردم می رسیدند و وارد قدرت نمیشدند. خدا به دادشون برسه (407754)
صفورا
United States
۱۴۰۱/۰۹/۱۱ ۲۱:۴۲
ايشان مسبوق به سابقه هستند يه وقتى هم گفته بود که آيت اله مصباح يزدى بعد از فوت تو غسالخونه چند ثانيه اى زنده شد و لبخند بر لب داشت (407763)
فرنود
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ۱۶:۱۵
منظور ایشون اینه که معصوم هستند و مبرا از خطا... (407891)
۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ۱۶:۱۶
آیات عظام درباره به خاک و خون کشیدن معترضان و فقر و فلاکت مردم نظری ندارند؟ (407892)
۱۴۰۱/۰۹/۱۱ ۲۱:۴۴
چاپلوس (407765)
۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ۰۷:۴۵
خودت چی. تو همونی نیستی که آخرت بعضی ها رو تو خواب میدیدی بعدش گفتی اشتباه کردم. (407820)
علیرضا
۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ۰۸:۴۹
مسبب تمامی بدبختی های مردم ایران در این بیش از چهل سال، وجود امثال شما تریبون دارهای بیسوادی است که در تمامی مسائل اظهار وجود! می کنید. اگر شما حرف نزنید و از مسئولت هایی که در آن تخصص ندارید، کنار بروید و مسائل را به متخصص مربوطه اش بسپارید، ایران گلستان خواهد شد.
شما فقط مجازید درباره مسائل مربوط به دین و روضه خوانی و احادیث اظهار وجود بفرمایید. (407827)
۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ۰۹:۰۷
من یه آقای صدیقی سفارش می کنم سوره مبارکه یاسین را بخواند و روی آیه های 74 و 75 بیشتر تمرکز کند این آیه ها برای امثال شما نازل شده (407835)
۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ۱۳:۱۲
همين كه همچنان اجازه مي دن شما بياي براي اون كسايي كه ميان نماز جمعه خطبه بخوني ، اشتباه نه، گناه كبيره كرده اند. (407853)
۱۴۰۱/۰۹/۱۳ ۱۲:۳۶
واقعا این آقای صدیقی مسلمانه ؟ واقعا به قیامت جهنم و بهشت اعتقاد داره؟آیا واقعا ایمان داره که در قیامت انسان باید پاسخگوی اعمال خودش باشه ؟خدا بدادش برسه برای ماندن در قدرت و مسئولیت هر کاری و هر دروغی را برای خوشایند ......میگه پناه بر خدا (407961)
۱۴۰۱/۱۰/۰۷ ۱۸:۱۱
ضربه ای که این و امثال این به دین اسلام و مذهب شیعه زدند،معاویه و یزید نزدند (412376)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها