به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۳۷۶۸۲۸

می‌خواهند آبروی ایران را ببرند

می‌خواهند آبروی ایران را ببرند
 گروه سیاسی: با اینکه نگاه رسمی وزارت امور خارجه حفظ مصونیت اماکن دیپلماتیک است، اما ظاهرا نهادهایی همچون شهرداری به مدیریت علیرضا زاکانی چنین دیدگاهی را قبول ندارند و معتقدند آنگونه که آنها می‌اندیشند، باید اقدام شود. رویداد ۲۴ در این باره نوشت: زاکانی فعلا شهردار تهران است؛ سوال اینجاست اگر او رییس جمهور بود، چه می‌کرد؟
به گزارش اعتمادآنلاین، زمانی که برخی افراد خارج‌نشین قصد حمله به سفارت ایران در انگلیس را داشتند، پلیس این کشور از اماکن دیپلماتیک حفاظت کرد و برخورد شدیدی با معترضان نمود. اما حالا مشاهده می‌کنیم شهرداری تهران به عنوان یک نهاد رسمی مشغول حمله به اماکن دیپلماتیک است.

 
برچسب ها: ایران

خمارک
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۱۳:۵۰
بله آقای زاکانی نمی‌توانید ننگ را با رنگ پاک کنید... (411331)
اکبرمظفری
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۱۴:۰۳
غرب زدگان اگر بدترین توهین هارا ا ز استعمار گر ان ببینند بازهم دستبوس ملکه الیزابت هستند! (411334)
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ ۲۱:۰۵
زاکانی همان کارهایی می کند که قالیباف می کرد. تیم دور اندیش و با سواد و متخصص دکتر ظریف با همه زحمت وهزینه میلیون دلاری که از بیت المال خرج شد ، در برجام سربلند بیرون آمد.ولی قالیباف و افراد نظامی تمام دستاوردها را به باد دادند و در فرودگاه با کفش به استقبال دکتر ظریف وهیت همراه رفتند. همان مسیر نادرست که قالیباف رفته بود را زاکانی در حال طی کردن است. در ایران متأسفانه ،منافع اشخاص بر منافع ملی ترجیح دارد.که نتیجه آن فقر و فلاکت برای مردم می باشد. (411381)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها