به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۳۷۹۲۲۸
ادعای آاس:

لواندوفسکی مقابل اتلتیکو هم بازی می‌کند!

لواندوفسکی مقابل اتلتیکو هم بازی می‌کند!
گروه ورزشی: چهار روز پیش و به فاصله 24 ساعت تا بازی بارسلونا و اسپانیول در هفته 15 لالیگا اعلام شد که دیوان مرکزی عالی مادرید، محرومیت سه جلسه ای روبرت لواندوفسکی را تعلیق کرده است. محرومیتی که توسط سه نهاد فوتبالی از جمله دادگاه CAS تایید شده بود، با رای یک دادگاه غیرفوتبالی تعلیق شد که در فوتبال اسپانیا امری بی‌سابقه است. باشگاه اسپانیول در اعتراض به این حکم بیانیه داد و دیروز هم شکایتی جداگانه به فدراسیون فوتبال اسپانیا ارائه کرد مبنی بر اینکه بازی باید 3-0 به سودشان اعلام شود.
1784158
در هر صورت به نظر نمی رسد درخواست اسپانیول مورد قبول قرار بگیرد چرا که کمیته برگزاری مسابقات لالیگا نیز مجوز بازی لوا را صادر کرده بود. در بارسلونا این روزها در پی این هستند که بدانند لواندوفسکی می تواند یکشنبه بعد برابر اتلتیکو به میدان برود یا خیر. در باشگاه کاتالان نسبت به این قضیه خوشبین هستند اما همه چیز به نظر دیوان عالی مرکزی مادرید بستگی دارد.
1758427
 با توجه به تعطیلات سال نو میلادی، مشخص نیست دادگاه چه زمانی برای تعیین تکلیف قضیه لوا تشکیل جلسه خواهد داد. نظر نهایی ممکن است ماه ها بعد اعلام شود ولی ادامه یا شکسته شدن حکم تعلیق به زودی مشخص خواهد شد. برای این مهم مسئولان بارسلونا و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا باید در دادگاه حاضر شده و توضیحات خود را ادا کنند. سپس قاضی حکم خواهد داد که تعلیق محرومیت لواندوفسکی ادامه خواهد داشت یا اینکه او باید سه جلسه محرومیت خود را سپری کند.

1757908
 در نهایت و اگر حکم شکسته شود و پس از چند ماه دادگاه حق را به بارسلونا بدهد، باشگاه کاتالان تنها می تواند از فدراسیون به خاطر محرومیت ناعادلانه لوا غرامت بگیرد. در حال حاضر به نظر می رسد به فاصله اندک تا بازی با اتلتیکو، لوا بتواند با استفاده از تعلیق محرومیت خود، بارسا را در این بازی حساس نیز همراهی کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها