به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۳۸۰۰۶۰

شناسایی زن بلوند عکس‌های پوتین

شناسایی زن  بلوند عکس‌های پوتین
گروه بین الملل:  کاربران رسانه‌های اجتماعی به تازگی درباره حضور زنی بلوند در سه موقعیت مختلف پشت سر "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه در عکس‌های مختلف گمانه زنی کرده‌اند. این در حالیست که واقعیت آن است که این زنان متفاوت هستند و کاربران به اشتباه آنان را یک زن قلمداد کرده اند.
 یکی از آن زنان سربازی است که پوتین در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ به او مدال اعطا کرد در حالی که در دو عکس دیگر زنانی که حضور دارند که یکی معاون منطقه‌ای (سیاستمداری محلی) از نووگورود و دیگری یکی از حامیان پوتین است.
معاون منطقه‌ای حاضر در یکی از عکس‌ها "لاریسا سرگوخینا" از حامیان پوتین است که در رویداد‌هایی همراه با پوتین در منطقه زادگاهش نووگورود شرکت کرده بود. او از اعضای حزب حاکم روسیه متحد است و هم چنین یک کارآفرین در زمینه ماهیگیری در نووگورود بوده است. در عکسی دیگر، اما فردی کاملا متفاوت حضور دارد که سربازی به نام "آنا سیدورنکو" است که در تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ میلادی از سوی پوتین مدال دریافت کرد. از او تحت عنوان "کاپیتان در خدمات پزشکی گارد" یاد شده است.
این در حالیست که در توئیتی که بیش از ۸۷۰۰ بار به اشتراک گذاشته شده با بیان جمله‌ای تحت عنوان "یک سرباز، یک ملوان و یک مسیحی مومن" این گونه ادعا شده که یک زن واحد در سه رویداد جداگانه پشت سر پوتین حضور داشته است. برای اولین بار این عکس‌ها توسط " کلاریسا وارد" خبرنگار شبکه خبری امریکایی "سی ان ان" به اشتراک گذاشته شدند. او متعجب بود که این زن ممکن است چه کسی باشد. چندین رسانه و نشریه فرانسوی از جمله "فیگارو" و "لاکروآ" نیز در مورد این "زن بلوند مرموز" نوشتند.
با این وجود، زمانی که چهره‌های "آنا سیدورنکو" و "لاریسا سرگوخینا" با یکدیگر مقایسه می‌شوند می‌توان فهمید که آنان اصلا یک فرد نیستند حتی اگر قدری به یکدیگر شباهت داشته باشند.
تعدادی از حساب‌های کاربری طرفدار حکومت روسیه در رسانه‌های اجتماعی مقام‌های اوکراینی را به نمایش این عکس و فیلم‌ها و شایعه پراکنی متهم کرده‌اند. به همین ترتیب، بسیاری پوتین را به پرداخت پول به مردم روسیه برای پر کردن صفوف جمعیت هنگام حضورش در رویداد‌ها و مراسم مختلف متهم کرده است. با این وجود، هیچ مدرکی دال بر صحت این ادعا وجود ندارد.
برچسب ها: روسیه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها