به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۳ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۳۸۰۹۴۶

پایان رویاپردازی نابغه بیلیارد ایران

پایان رویاپردازی نابغه بیلیارد ایران
گروه ورزشی: حسین وفایی برای نخستین بار موفق شد به جمع ۱۶ نفر برتر اسنوکر جهان راه پیدا کرده و جواز حضور در مسابقات مسترز را کسب کند.بامداد روز جمعه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱ حسین وفایی در دومین دیدار خود در رقابت های مسترز در مقابل جک لیزووسکی نماینده کشور انگلستان به میدان رفت که در پایان این دیدار حساس، لیزووسکی موفق شد ۶ بر ۴ به پیروزی دست پیدا کند.

وفایی با آمادگی بسیار خوبی در این رقابت ها حضور پیدا کرد و در مقابل حریف خود در فریم ۴ موفق شد بریک ۱۴۳ را به ثبت برساند. نماینده اسنوکر کشورمان در ابتدا ۲ بر ۰ عقب افتاد اما در ادامه موفق شد ۳ بر ۲ از لیزووسکی پیشی بگیرد اما حریف انگلیسی از فرصت های بوجود آمده در بازی استفاده بهتری کرد و در پایان موفق شد ۶ بر ۴ پیروز شود و به دور بعدی این رقابت ها راه پیدا کند. به این ترتیب وفایی جایزه چشم گیر این رقابت ها را از دست داد. قهرمان این رقابت ها ۲۵۰ هزار یورو، نفر دوم ۱۰۰ هزار یورو و حضور در نیمه نهایی ۶۰ هزار یورو جایزه داشت.
 
مسابقات مسترز یکی از مهمترین و پر بیننده ترین مسابقات دنیای اسنوکر می باشد که تنها ۱۶ نفر برتر رنکینگ جهانی اسنوکر می توانند جواز حضور در این رقابت ها را کسب کنند. وفایی در دور نخستین رقابت خود موفق شد مارک سلبی مرد شماره دو اسنوکر جهان را ۶ بر ۴ شکست دهد.جل لیزووسکی با این پیروزی به مصاف ویلیامزی می رود که موفق شد سالیوان را ۶ بر ۵ شکست دهد. نیل رابرتسون مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها بود که در فینال سال قبل بری هاوکینز را ۱۰–۴ شکست داد اما در این دوره از مسابقات در همان بازی نخست به کار خود پایان داد.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: حسین وفایی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها