به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۳۸۲۸۳۷

کلوپ: می‌توانم 10 سال دیگر در لیورپول بمانم

کلوپ: می‌توانم 10 سال دیگر در لیورپول بمانم
گروه ورزشی: لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس به مصاف چلسی رفت و با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد. 
این هزارمین حضور کلوپ روی نیمکت به‌عنوان سرمربی بود، اما او در نهایت نتوانست تفکرات گراهام پاتر را شکست دهد و سه امتیاز را در این بازی خاطره‌انگیز و مهم برای خودش به ارمغان بیاورد.
این مربی آلمانی پس از بازی صحبتی با کارشناسانی که کنار زمین بودند داشت. استیون جرارد یکی از حاضران بود، کسی که انتظار می‌رود یکی از گزینه‌های جدی لیورپول برای آینده باشد و همین باعث شد که کلوپ درباره ادامه حضورش در این باشگاه با او شوخی کند.
1793559
او در این باره به خبرنگار بی تی اسپورت گفت: «انگیزه هرگز مشکلی جدی برای من نبوده است. باید به شما بگویم که من انرژی کافی برای این که 10 سال دیگر هم روی نیمکت این تیم بنشینم و سرمربی لیورپول باشم دارم.»
لیورپول تحت هدایت کلوپ به تمامی افتخارات ممکن از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان رسیده است. آنها همچنین موفق شدند پس از 30 سال قهرمانی در لیگ برتر را نیز در زمان حضور او به دست آورند. 
با این حال شرایط در این فصل چندان خوب پیش نرفته و آنها در حال حاضر با تنها 29 امتیاز از 19 بازی در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها