به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۳۸۰۳۰۰

کلوپ: زیاد نگران خط دفاعی و گل خوردن نیستم

کلوپ: زیاد نگران خط دفاعی و گل خوردن نیستم
گروه ورزشی: لیورپول در این فصل با مشکلات بسیاری روبرو بوده که یکی از آنها معضل جدی دریافت گل اول از حریفان است. 
آنها در طول فصل 23-2022 و تا به این جای کار در بیش از نیمی از دیدارهایشان گل اول را دریافت کردند و در 27 دیداری که در تمامی رقابت‌ها انجام دادند تنها هشت کلین شیت به ثبت رساندند که آمار خوبی به حساب نمی‌آید.
مصدومیت‌ها به یکی از دلایل اصلی عدم ثبات در این تیم تبدیل شده اما کلوپ همچنان تاکید دارد که نگرانی به خاطر دریافت گل اول از سوی تیمش در دیدارهای مختلف ندارد.
1787548
این مربی آلمانی در این باره گفت:« من به صورت کلی نگران نیستم، هرچند شاید در لحظات خاصی نگران شده باشم. وقتی شما با استفاده از بازی توپ محور یا با خط دفاعی جلو کشیده بازی می‌کنید باید بتوانید در چالش‌ها برنده شوید. من پیش از این در رختکن هم این موضوع را گفتم و باز هم خواهم گفت که اگر ما نتوانیم از اول به درستی دفاع کنیم، پس چرا باید به زمین برویم؟»
او درباره شرای خط دفاعی تیمش اظهار داشت:« می‌توانم درک کنم که شاید گاهی خط دفاع ما باز به نظر برسد اما چنین چیزی به این خاطر است که ما فکر می‌‎کنیم می‌توانیم در چالش‌ها برنده شویم اما این اتفاق رخ نمی‌دهد و کار سخت می‌شود. اگر کار از اول درست انجام شود نیازی به پر کردن جای خالی و برگشتن سریع به سمت دروازه نیست.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها