به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۳۸۳۹۵۳

پیغام مورینیو به چلسی: آقای خاص به دنبال بازگشت!

پیغام مورینیو به چلسی: آقای خاص به دنبال بازگشت!
گروه ورزشی: عملکرد ضعیف گراهام پاتر روی نیمکت چلسی باعث شده که بسیاری منتظر  برکناری او از این تیم و انتخاب سرمربی جدید برای آبی‌های لندن باشند. 
این مربی انگلیسی تنها چند ماه قبل جانشین توماس توخل در استمفوردبریج شد و با این که شروعی طوفانی و فوق‌العاده در این تیم داشت، اما نتوانست این روند را ادامه دهد و شرایط چندان خوبی را در چند هفته اخیر در این تیم سپری نکرده است. 
روزنامه دیلی میل مدعی شده است که مورینیو علاقه زیادی به بازگشت به چلسی و حضور دوباره روی نیمکت این تیم دارد و همین باعث شده که پیغامی برای مدیران و مالکان جدید این باشگاه ارسال کند. او در این پیغام ابراز علاقه کرده که در صورت ترک این تیم توسط پاتر، بار دیگر به عنوان سرمربی چلسی انتخاب شود. 
1788177
این در حالی است که مدیران چلسی پیش از این اعلام کرده بودند که قصد دارند از پاتر حداقل تا پایان فصل حمایت کنند و او به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه خواهد داد. 
دلیل مورینیو برای ترک باشگاه رم این است که احساس می‌کند مدیران این باشگاه آن‌طور که باید و شاید و خصوصا در تامین بودجه برای جذب بازیکنان جدید از او حمایت نکرده‌اند و همین باعث شده که این بازیکن در پی ترک این باشگاه و بازگشت به چلسی باشد. 
حضور همسر و فرزندان مورینیو در لندن نیز دلیل مهم دیگری است که او را برای حضور در چلسی ترغیب می‌کند. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها