به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۳۸۷۶۶۱

گواردیولا: تاکتیک‌های افتضاحم به سیتی ضربه زد!

گواردیولا: تاکتیک‌های افتضاحم به سیتی ضربه زد!
گروه ورزشی: منچسترسیتی شب گذشته موفق شد با نتیجه 1-3 برابر آرسنال به پیروزی برسد و بار دیگر در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر بایستد. 
کوین دی بروینه گل اول این تیم را روی اشتباه بازیکن آرسنال به ثمر رساند اما بوکاو ساکا با گلی که از روی نقطه پنالتی زد بازی را به تساوی کشاند.
در نیمه دوم این جک گریلیش و ارلینگ هالند بودند که در 20 دقیقه پایانی موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کنند و سه امتیاز مهم این بازی را برای این تیم به ارمغان بیاورند. 
1801148
گواردیولا پس از پایان بازی در پاسخ به این سوال که آیا از نمایش تیمش در نیمه اول ناامید شده گفت: «از تاکتیک‌های خودم ناامید شدم. من سعی کردم کاری جدید انجام دهم و این واقعا افتضاح بود. در نیمه دوم بیشتر شبیه خودمان بودیم. در نیمه اول آنها فرصت بسیاری پیدا کردند. ما نتوانستیم بازی را کنترل کنیم و به همین دلیل باید بگویم که تیمم به خاطر تاکتیک‌های افتضاح من ضربه خورد. اما شرایط در نیمه دوم بسیار بهتر شد.»
او درباره اهمیت این بازی و پیروزی برابر آرسنال اظهار داشت: «آنها یک بازی کمتر دارند، بنابراین فکر می‌کنم همچنان آنها صدرنشین هستند. اما ما توانستیم اختلاف هشت یا 9 امتیازی را جبران کنیم و به این جا برسیم. اگر می‌باختیم همه چیز تمام شده بود اما حالا با تکیه بر این واقعیت که آنها هم امتیازاتی از دست دادند شانس نزدیک شدن به آنها را پیدا کردیم. ما برنده شدیم و حالا در صدر هستیم.»
برچسب ها: پپ گواردیولا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها