به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۳۹۱۰۰۲

آنچلوتی به وینیسیوس: اعتراض کافی است، گل بزن!

آنچلوتی به وینیسیوس: اعتراض کافی است، گل بزن!
گروه ورزشی: رئال مادرید به تساوی بدون گل مقابل رئال بتیس رضایت داد تا فاصله‌اش با بارسلونای صدرنشین به 9 امتیاز افزایش پیدا کند. شاگردان کارلو آنچلوتی، بازهم در فاز تهاجمی ناکارآمد ظاهر شدند؛ چیزی که به شدت این مربی را عصبانی و نگران کرده است. او البته بعد از پایان بازی به خاطر اتفاقی دیگر نیز از دست یکی از مهاجمان شاخص تیمش شاکی بود.
در لحظه یاد شده، کارلتو لحظاتی بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی و وقتی متوجه اعتراض وینیسیوس جونیور به داور شد، به صحنه نزدیک شده و سر مهاجم برزیلی تیمش داد کشید. او معتقد است که حاشیه، کارایی ستاره برزیلی تیمش را پایین می آورد.
وینیسیوس جونیور طی چند ماه اخیر به چهره ای جنجالی تبدیل شده است. شعارهای نژادپرستانه علیه این ستاره جوان به اوج خود رسیده است. در شرایطی که برخورد خاصی هم با خاطیان صورت نمی گیرد، آزار ستاره برزیلی و از کوره به در کردن او به تاکتیک مورد علاقه حریفان رئال تبدیل شده است چرا که متوقف کردن وینی در حالت عادی به غیرممکن میل می کند.

1829018
در برابر این همه فشار، کارلو آنچلوتی همواره حامی وینیسیوس بوده و آنهایی که علیه این بازیکن شعار می دهند را مورد انتقاد قرار داده است. با این وجود این مربی خونسرد در پایان بازی با رئال بتیس در حالی که از رفتارهای وینی از کوره به در رفته بود، سراغ او رفته و با عصبانیت سر این بازیکن داد کشید.
وینیسیوس در دقایق تلف شده نیمه دوم، درست در لحظاتی که اوج حملات رئال را شاهد بودیم، اسیر یک حاشیه دیگر شد و طی به آن با بازیکنان حریف درگیر شد تا یک کارت زرد بی مورد را به جان بخرد. او بعد از به صدا در آمدن سوت پایان نیز اعتراضات خود را ادامه داد؛ البته تا زمانی که آنچلوتی از راه رسید و با فریادی بلند سرش داد کشیده و دستور داد تا هر چه سریع تر زمین بازی را به مقصد رختکن ترک کند.
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها