به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب : ۳۹۱۲۳۸

توپچی‌ها به خاطر شادی جنون‌آمیز مجازات می‌شوند!

توپچی‌ها به خاطر شادی جنون‌آمیز مجازات می‌شوند!
گروه ورزشی: روز شنبه این هفته آرسنال در یک دیدار دراماتیک موفق شد با اینکه ابتدا با اختلاف دو گل از بورنموث عقب افتاده بود کار را با تساوی بکشاند و با گل تعیین‌کننده‌ای که ریس نلسون در دقیقه 9۸ به ثمر رساند با نتیجه 3-2 پیروز شده و سه امتیاز مهم در کورس قهرمانی به دست بیاورد.
1829682
اما بعد از به ثمر رسیدن گل ریس نلسون ورزشگاه امارات شاهد صحنه‌های عجیب و غریبی از شادی جنون‌آمیز بازیکنان و کادر فنی آرسنال بود. تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان ذخیره آرسنال درحالی که هنوز سوت پایان بازی توسط داور به صدا در نیامده بود وارد زمین چمن شدند تا به همراه بازیکنان توپچی خوشحالی کنند.
1829683
رسانه‌های انگلیسی امروز اعلام کردند کریس کاوانا، داور آن مسابقه، در گزارش خود از بازی به این موضوع اشاره کرده و آن را تخلف آرسنال اعلام کرده است. اتحادیه فوتبال انگلیس به همین علت پرونده‌ای انضباطی تشکیل داده و مشغول بررسی است تا احتمالا مجازات‌هایی علیه آرسنال اعمال کند.
اما دیلی‌میل می‌گوید با اینکه تشکیل پرونده علیه آرسنال قطعی است ولی توپچی‌ها می‌گویند تا این لحظه چیزی از طرف اتحادیه به آن‌ها اعلام نشده و این نهاد خواهان دریافت توضیح یا مدارک مربوط به ماجرا از طرف این باشگاه نشده است. 
1829685
برچسب ها: آرسنال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها