به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۶ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۳۹۵۴۰
منتظر تصمیم دولت یا شورای شهر برای افزایش نرخ کرایه‌ها هستیم

افزايش کرايه تاکسي در انتظار تصميم دولت

گروه اقتصادي: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران گفت: منتظر تصمیم دولت یا شورای شهر تهران برای افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی هستیم.
افزايش کرايه تاکسي در انتظار تصميم دولت
مهندس میثم مظفر با اشاره به افزایش قیمت سوخت از هفته گذشته گفت: مصوبه شورای شهر در سال گذشته مبنی بر افزایش 25 درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها با توجه به نرخ تورم سالانه بوده و ارتباطی به افزایش نرخ حامل‌های انرژی ندارد. وی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش قیمت بنزین و CNG شورای شهر تهران باید مجددا افزایش قیمت کرایه‌ها را بررسی، تصویب و ابلاغ کند، افزود: راهکار دیگر این است که افزایش نرخ کرایه‌ها همین 25 درصد باقی بماند اما دولت یا میزان سهمیه تاکسی‌ها را افزایش دهد و یا بنزین سهمیه‌ای آنها را با نرخ کمتر در اختیار بگذارد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی جزو اقشار آسیب‌پذیر بوده و روزی آنها از کرایه‌ها تامین می‌شود، گفت: بدین ترتیب سازمان تاکسیرانی تهران منتظر است تا در خصوص یکی از راهکارهای اعلام شده تصمیم‌گیری و مراتب برای اجرا توسط بخش‌های مربوطه به ما ابلاغ شود. وی با اشاره به اینکه هنوز هیچ برچسبی مبنی بر افزایش نرخ کرایه‌ها در اختیار تاکسی‌ها قرار نگرفته است و دستورالعملی نیز ارائه نکرده‌ایم تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم تا نیمه اردیبهشت ماه موضوع نرخ کرایه تاکسی‌ها تعیین تکلیف و ابلاغ شود.
مرجع : ايسنا