به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۳۹۵۸۶۷
درگیری شدید در استادیوم آلیانز؛

واکنش‌ها به دربی جنجالی: بزن بزن در ایتالیا!

واکنش‌ها به دربی جنجالی: بزن بزن در ایتالیا!
گروه ورزشی: دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا شب گذشته بین دو تیم اینتر و یوونتوس برگزار شد که در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید. 

شاگردان مکس آلگری در آستانه کسب پیروزی بودند تا با خیالی راحت قدم به دیدار برگشت بگذارند اما روملو لوکاکو اجازه نداد این اتفاق رخ دهد و با گلی که در وقت‌های تلف شده از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند بازی را به تساوی کشاند. 

شادی پس از گل این بازیکن و دعوت به سکوت هواداران یوونتوس بود که باعث شد جنجالی در زمین شکل بگیرد و داور هم با نشان دادن کارت زرد دوم به لوکاکو، او را از زمین بازی اخراج کند. 

اما این پایان کار نبود و این درگیری پس از سوت پایان بازی به دعوایی تمام عیار تبدیل شد تا کوادرادو و سمیر هاندانوویچ هم با کارت قرمز داور جریمه و از حضور در بازی برگشت محروم شوند. 
1838785
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت با انتشار تصویر درگیری لوکاکو و کوادرادو از تیتر « کوپا رینگ» استفاده کرد تا این دیدار حساس جام حذفی را به رینگ بوکس تشبیه کرده باشد. 
1838784
روزنامه کوریره دلو اسپورت هم عکس روی جلدش را به درگیری بازیکنان اینتر و یووه اختصاص داد و نوشت: «بزن بزن در ایتالیا». آنها همچنین به اخراج سه بازیکن در نتیجه درگیری شدید دو تیم و تاثیر آن روی بازی برگشت اشاره کردند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها