به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۲ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۳۹۹۱۹۸

طعنه دوباره به پیکه: شکیرا هنوز عصبانی است

طعنه دوباره به پیکه: شکیرا هنوز عصبانی است
گروه ورزشی:شکیرا، خواننده معروف کلمبیایی، بار دیگر از فرصت استفاده کرد تا به جرارد پیکه و اظهاراتش طعنه‌ای زده باشد.به گزارش "ورزش سه"، جدایی شکیرا و پیکه از یکدیگر همچنان موضوعی جنجالی است که قرار نیست به این زودی از یادها برود. 

خیانت این مدافع سابق بارسلونا به خواننده معروف کلمبیایی باعث شد که فشارهای بسیاری روی این بازیکن ایجاد شود و او و نامزد جدیدش با مشکلات بسیاری روبرو شوند. اظهارات شکیرا در رسانه‌های مختلف و انتقاد از رفتاری که این دو نفر با او داشتند و همچنین آهنگ‌های پر از نیش و کنایه‌ای که در انتقاد از خیانت آنها خواند باعث شد که پیکه بالاخره به این موضوع واکنش نشان دهد. 

او در یکی از گفتگوهایش مدعی شده بود که این فشارها باید جایی به پایان برسد چون ممکن است کلارا چیا، نامزد جدیدش، زیر بار این فشارها آسیب جدی ببیند و حتی دست به خودکشی بزند. این بازیکن همچنین به اصلیت همسر سابقش و طرفداران او طعنه زده و مدعی شده بود که این رفتارها مختص مردم آمریکای لاتین است. 

حالا شکیرا با انتشار عکسی با استفاده از یکی از فیلترهایی که به مناسب روی پرده رفتن فیلم باربی در تابستان پیش‌رو این روزهای از سوی بسیاری از چهره‎‌های شناخته شده مورد استفاده قرار می‌گیرد، بار دیگر به پیکه طعنه زده است. 

او در این عکس که تصویرش با استایل باربی را نشان می‌دهد و بالای آن نوشته شده «این باربی است» به این اظهارات مطرح شده از سوی همسر سابقش واکنش نشان داده و در توضیح این پوستر نوشته است: «به این که اهل آمریکای لاتین هستم افتخار می‌کنم». 
برچسب ها: شكیرا پیکه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها